سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخنان آتشین احمدی نژاد در سازمان ملل

رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: شورای امنیت با فشار قدرت های زورگو حامی صهیونیست های آدمکش شده است.
دکتر محمود احمدی نژاد که بامداد چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخن می گفت، با بیان اینکه عدالت، اساس خلقت و همه آفرینش است تصریح کرد: تا زمانی که متجاوز به واسطه قدرت مالی، سیاسی و تبلیغاتی اش صاحب حق شناخته شود و نه تنها از مجازات بگریزد بلکه مدعی و طلبکار هم بشود؛ و تا زمانی که برای کسب رای در انتخابات جنگ راه بیندازند و ملت ها را اسیر و برده کنند مشکلات جامعه جهانی نه تنها حل نخواهد شد بلکه روز به روز بر دامنه آن افزوده می گردد.




وی خطاب به اعضای سازمان ملل گفت: با ادعای واهی کشف سلاح کشتار جمعی و اسقاط دیکتاتور به عراق حمله می کنند. دیکتاتور سقوط می کند و سلاح کشتار جمعی کشف نمی شود. دولت مردمی با رای مردم بر پا می شود ولی اشغالگران بعد از شش سال هنوز حضور دارند و اصرار دارند با نگهداشتن ملت عراق تحت شرایط فصل 7 منشور ملل متحد قراردادهای استعماری را بر آنان تحمیل کنند. میلیونها نفر کشته و آواره شده اند و اشغالگران بدون احساس شرمندگی همچنان به دنبال تثبیت موقعیت خود در جغرافیای سیاسی منطقه و تسلط بر منابع نفتی هستند. آنان برای مردم عراق هیچ کرامت و حق و جایگاهی قائل نیستند. سازمان ملل نیز قادر به حل مشکل و رفع تجاوز، اشغال و تحمیل نیست.
رئیس جمهور کشورمان افزود: در فلسطین 60 سال کشتار و تجاوز توسط عده ای صهیونیست جنایتکار و اشغالگر ادامه دارد. با جمع آوری عده ای از نقاط مختلف دنیا و در سرزمین دیگران و با آواره کردن و به اسارت گرفتن
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون

تغییر نام برای خوش شانس شدن! دوشنبه 86/10/24 ساعت 8:39 صبح

 تغییر نام برای خوش شانس شدن!

بیست ویک هزار صهیونیست نام کوچک خود را برای خوش شانس شدن تغییر دادند.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روزنامه الشرق الاوسط ، وزارت امور داخلی اسرائیل با اعلام این خبر افزود بیست ویک هزاراسرائیلی اخیرا نام کوچک خود را تغییردادند، این اسرائیلی ها گفتند نام قبلی شان بدشانسی برایشان به بار آورده است. این وزارتخانه تصریح کرد البته شماری از یهودیانی که ازروسیه به اسرائیل مهاجرت کرده اند نیز برای هم فرهنگ شدن با جامعه یهودیان اسرائیل یا برای خلاص شدن از مشکلاتی که نام روسی برای آنها به وجود آورده بود، اسامی خود را تغییر داده اند.


نوشته شده توسط: زیتون

شکسپیر هم به یهود ستیزی متهم شد جمعه 86/9/16 ساعت 8:25 صبح

شکسپیر هم به یهود ستیزی متهم شد!

موسسه های صهیونیستی، نویسنده بزرگ ادبیات غرب را هم به یهودی ستیزی متهم کردند.
از مدتها پیش تاکنون خرید و فروش نمایشنامه "تاجر ونیز" نوشته ولیام شکسپیر نویسنده بزرگ ادبیات انگلیسی در سالهای 1564-1616م که حوادث آن در شهر ونیز رخ می دهد، در فلسطین اشغالی ممنوع بوده و دارنده آن با جریمه نقدی سنگین یا حبس، مجازات می شود .

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از "المحیط"‌ به سبب اینکه این نمایشنامه از طریق یکی از شخصیت هایش بنام "شایلوک" که مردی رباخوار و بسیار ثروتمند است ، شخصیت "دون رتوش" یهودی معروف قرنهای گذشته را بصورت سمبلیک بررسی می کند، صهیونیست ها این نویسنده را به "سامی ستیزی" متهم کرده اند.
این بدبینی و اتهام زنی موسسه های صهیونیستی به شکسپیر، تا آنجا پیش رفت که آنها سرانجام مانع درج تصویر این بزرگترین نویسنده قدیمی ادبیات غرب بروی سکه ها و اسکناسهای "یورو"  شدند.
بر پایه این گزارش، در این داستان شخصیت یهودی رباخوار برای وام دادن مبلغی به یک جوان که قصد ازدواج دارد ،شرط می کند که اگر به موقع پول را بازنگرداند تکه ای از گوشت تن او را ببرد و همینطور هم می شود و مرد جوان را به دادگاه می کشد و حاضر می شود در برابر پول خود قسمتی از اندام جوان را ببرد .
وزارت آموزش و پرورش سوریه از سالها پیش این نمایشنامه را با مقدمه ای درباره شخصیت زراندوز و دنیادوست یهود در طول تاریخ در کتب دبیرسان وارد کرده است که این نیز به نحو دیگری خشم نهادهای صهیونیستی را برانگیخته است .
اما صهیونیستها در مقابل، با آسمان و ریسمان بافتن در تحقیقاتی ناموزون و ارائه مدارکی دروغین و ادعاهای بی اساس کوشیده اند وجود این نویسنده بزرگ را از اصل و اساس نفی کنند و در کتب و تحقیقات بی وزن متعدد ادعا کرده اند که نویسندگان مختلف برای آنکه تحت تعقیب قرار نگیرند یا شناخته نشوند نامی خیالی با عنوان " ویلیام شکسپیر" بر آثار خود نهاده اند و چنین نویسنده ای وجود ندارد .
شکسپیر که بزرگترین شاعر و نویسنده غرب بوده است در آثار خود به نحوی اعتقاد و احساس خود دربیزاری از رفتار صهیونیستها را بیان کرده و در اشاراتی نوشته است که دل خوشی از شخصیت و رفتار آنها نداشته است.


نوشته شده توسط: زیتون

دژاکه طوفان به پا کرد؛ چرا تنبیهش نمی کنید؟!

پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی خواستار برخورد تنبیهی آلمان با اشکان دژآگه فوتبالیست ایرانی الاصل ولفسبورگ و دولت ایران شد.
این پایگاه رسمی رژیم صهیونیستی افزود : فوتبالیست ایرانی - آلمانی مذکور همراه با  تیم آلمان برای انجام مسابقه با تیم فوتبال جوانان اسراییل در چارچوب بازی های مقدماتی جام قهرمانی2008 اروپا، از سفر به اسراییل خودداری  کرد و موجب بروز یک طوفان شد.  خشم و ناخرسندی از آن جهت بود که دژآگه سیاست و ورزش را در هم آمیخته  و مهمتر اینکه حساسیت آلمانی ها را درمورد هرچه که به اسراییل مربوط  می شود نادیده گرفته و حاضر نشده برای انجام مسابقه به این کشور بیاید.
وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس تصریح می کند: مقامات آلمانی همانند دیگر کشورهایی که با وضع مشابه روبه رو می شوند،  آسان ترین راه را در پیش گرفته اند. آنها قاطعانه اعلام کردند که ورزش و  سیاست را نباید با هم درآمیخت، ولی نمی توان آلمانی ها را از مسوولیت این  واقعیت که حکومت ایران دژآگه را به یک قهرمان روز مبدل ساخته، خود را  مبرا بدانند، زیرا خود آلمانی ها بودند که چنین موقعیتی را برای او بوجود  آوردند.   این یادداشت رسمی می افزاید: بارها ورزشکاران اسراییلی شاهد  ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130493


:: بازدیدهای امروز ::
5


:: بازدیدهای دیروز ::
14



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [444]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::