سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همیشه از اسرائیل حمایت می کنم جمعه 86/11/12 ساعت 8:9 صبح

همیشه از اسرائیل حمایت می کنم

«باراک اوباما» نامزد سیاهپوست حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد همیشه از رژیم اسرائیل حمایت می کند.
روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی نوشت، سناتور «باراک اوباما» طی مصاحبه ای با خبرنگاران به تشریح دیدگاه های خود در مورد خاورمیانه و تل آویو پرداخت و گفت: من بارها گفته ام که اسرائیل بایستی به عنوان یک «دولت» یهودی باقی بماند و این همان دلیلی است که من در دوران رهبری شخصی خود برای تاسیس دو کشور (اسرائیل و فلسطین) و زندگی در کنار یکدیگر با صلح و امنیت قول آن را داده ام. وی همچنین با حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین های مادری خود مخالفت کرد.
اوباما که در انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی به پیروزی چشمگیری رسید همچنین مذاکره با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را رد کرد و گفت: از آنجا که جنبش حماس، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد، لذا ما نیز با این جنبش مذاکره نخواهیم کرد. وی همچنین با اشاره به درگیری بین فلسطین و اسرائیل در مورد مساله بیت المقدس گفت که این مسئله بایستی با مذاکره بین دو طرف حل شود. اوباما در مکالمه تلفنی خود همچنین به سفر خود به سرزمین های اشغالی، دیدار از موزه هولوکاست و نیز خانواده قربانیان جنگ اشاره کرد.
کارشناسان این اظهارات اوباما را وسیله ای برای کسب حمایت لابی قدرتمند صهیونیست در آمریکا می دانند چرا که رسیدن به پست ریاست جمهوری بدون برخورداری از حمایت این لابی ممکن نیست
.


نوشته شده توسط: زیتون

آمریکا، عروسک خیمه شب بازی اسراییل دوشنبه 86/11/1 ساعت 8:41 صبح

آمریکا، عروسک خیمه شب بازی اسراییل

 

با توجه به اظهارات اخیر نومحافظه کاران آمریکا در حمایت از جنایات اسراییل باید پرسید به راستی چرا دولتمردان آمریکا در اجرای سیاست‌های این نودیوانگان تا این حد جدّی هستند؟ اخیراً برخی از این نومحافظه‌کاران با تایید سخنان پوچ و واهی مقامات اسراییل مبنی بر همکاری سوریه و ایران در عملیات حزب ا... لبنان، بار دیگر به تبلیغ سیاست‌های جنگ طلبانه خود پرداخته‌اند..
به خوبی واضح است که عملیات حزب ا... لبنان نه با تحریک ایران و سوریه، بلکه به دلیل اقدامات تجاوزانه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
حمله رژیم صهیونیستی به لبنان نیز با حمایت قاطعانه حزب جنگ آمریکا صورت گرفته است. آمریکا سال‌هاست که کورکورانه و بدون چون و چرا از رژیم صهیونیستی و جنایات‌های آن حمایت می‌کند. در واقع کافی است رژیم صهیونیستی کوچکترین درخواستی از مقامات آمریکا داشته باشد، تا آنها بی‌چون و چرا اوامر را اطاعت کنند و به هر ساز اسراییل برقصند.
آنچه امروز رژیم صهیونیستی از آمریکا می‌خواهد، توقع و درخواستی است که سالیان سال آن را طلب کرده‌است: استفاده از قدرت، پول، ارتش و جان مردم آمریکا برای دستیابی به اهداف و سیاست‌های اشغالگرانه عمده ترین سیاست بلند مدت رژیم صهیونیستی می باشد.
بیش از 25 هزار آمریکایی در
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون

سلطه بر امریکا (2) شنبه 86/7/7 ساعت 3:35 صبح

سلطه بر امریکا (2)

تاریخچه یهود در ایالات متحده‏ از زبان هنری فورد

هنری فورد در یکی از کتابهای خود از ابعاد گسترده صهیونیست ها اینگونه پرده بر می دارد :

حکایت یهودیان در آمریکا با«کریستوفر کلمبوس»( دریانورد ایتالیایی که کشف قاره آمریکا به اونسبت داده می‏شود)آغاز می‏شود. روز دوم اوت سال 1492 بیش از 300 هزار یهودی از اسپانیا اخراج شدند و روز بعد ، سوم اوت ، کلمبوس با کشتی به مقصد مغرب حرکت کرد در حالی که گروهی ازیهودیان را به همراه داشت.امّا آنان پناهنده و مهاجر نبودند،زیرا مدّتی مدید پیش‏از آن،نقشه‏های آینده‏نگرانه دریانورد ما همفکری یهودیان با نفوذ را برانگیخته‏بود.کلمبوس خود به ما می‏گوید که با یهودیان نشست و برخاست بسیار داشت.نخستین نامه‏ای که او اکتشافات خود را به تفصیل در آن نوشت خطاب به یک‏یهودی بود. در حقیقت ، خود این سفر پرماجرا که «نیمه دیگر زمین» را به علم وثروت آدمیان افزود ، به واسطه یهودیان عملی شد. این حکایت شیرین که‏جواهرات ملکه ایزابلا مخارج این سفر را تأمین کرد اینک در پرتوپژوهش‏های متین رنگ باخته است.

سه«مارانو»یا«یهودی مخفی»بودند که در دربار اسپانیا نفوذ فوق العاده‏ای داشتند:

«لوییس دو سانتاژل» ، بازرگانی معتبر از اهالی والنسیا و مأمور جمع‏آوری خراج‏های سلطنتی؛

«گابریل سانچز» ازخویشان سانتاژل، خزانه‏دار سلطنتی؛

و دوست آن دو،«خوان کابررو»،پیشکار سلطنتی.

اینان بدون وقفه قوه تخیّل ملکه ایزابلا را تحریک می‏کردند،خالی شدن خزانه سلطنتی و احتمال کشف طلای افسانه‏ای هندوستان را از سوی‏کلمبوس پیش چشم او تصویر می‏کردند،تا اینکه ملکه حاضر شد جواهراتش رابه عنوان وثیقه سرمایه مورد نیاز پیشکش نماید.امّا سانتاژل اجازه خواست تا این‏پول را خودش پرداخت کند،و همین کار را کرد؛جمعا 17000 سکه طلا درحدود 5000 پوند ، شاید معادل 40000پوند امروز.

در این سفر،لااقل پنج یهودی همراه کلمبوس بودند:

«لوییس دو تورز»، مترجم؛

«مارکو» ، جرّاح؛

«برنال»،پزشک؛

«آلونزو دو لاکال»

و«گابریل‏سانچز».

لوییس دو تورز اولین کسی بود که در ساحل پیاده شد،نخستین کسی بودکه کاربرد توتون را کشف کرد؛ او در کوبا سکونت گزید و می‏شود وی را پدر سلطه‏یهود بر تجارت توتون به شکل امروز دانست.

حامیان سابق کلمبوس،ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون

سلطه بر امریکا (1) جمعه 86/6/30 ساعت 12:47 عصر

سلطه بر امریکا (1)

در تاریخ آمریکا به زمانی می‏رسیم که رئیس جمهوریشان‏ از یک خاندان یهودی انتخاب می‏شود و آن دوره ریاست جمهوری روزولت و یکی از حساس‏ترین دوره‏های ریاست جمهوری است که‏مصادف با جنگ جهانی دوم و همزمان با شکست آلمان و تأسیس دولت‏غاصب اسرائیل می‏باشد.

 در روزگار ریاست جمهوری«فرانکلین روزولت»از خانواده یهودی‏«روز نفلت»،یهودیان به بیشترین نشاط و عظمت خود در آمریکا دست‏یافتند و چنان که گذشت روزولت به عنوان پیامبر جدید و منجی یهود وبازگرداننده آنان به سرزمین قدس مطرح می‏شود و"ستاره داوود"شاخص وزارت پست آمریکا می‏شود و به کلاههای ارتش ششم آمریکانصب می‏گردد و در نقش اسکناس دلار جای می‏گیرد و بر سینه رئیس‏جمهوری به عنوان نشان افتخار نصب می‏شود و در بسیاری از ممالک‏غرب،ستاره داوود علامت پیشاهنگان و مددکاران اجتماعی می‏گردد.یهودیان آمریکا،کنگره آمریکا را نیز فراموش نکردند و انجمن‏اسرائیلیان آمریکا در امور ریاست جمهوری"مسؤول اعمال نفوذ درکنگره آمریکا و تصویب قوانین به سود صهیونیست‏ها شد.

این جمله که توسط رئیس انجمن به سال 1970گفته شده است،درجه نفوذ صهیونیست‏ها را نشان می‏دهد.نامبرده می‏گوید: ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130351


:: بازدیدهای امروز ::
1


:: بازدیدهای دیروز ::
6



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [443]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::