سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر جمعه 87/5/4 ساعت 8:43 صبح

تئاتر

تئاتر،یکی از کانال‏های مؤثر ارتباط با مردم است و در میان طبقات مختلف طرفداران فراوانی دارد.این گونه از هنر از دیرباز باانسان‏ها زیسته است.تاریخ می‏گوید که تئاتر در دوران تمدن‏های‏کهن،در میان رومی‏ها و یونانی‏ها وجود داشته است.اما،انگلیسی‏هااز قرون وسطی تا به امروز،از طلایه‏داران آن به شمار می‏آیند.

چه دردناک است وقتی به این واقعیت پی برده شود که،قدیمی‏ترین تئاترهای انگلیس در چنگال اختاپوس صهیونیسم‏است.شرکت تئاترهای انگلیس در تملک لردلوگرید صهیونیست،معروف به یهودی کوتاه قامت قرار دارد.شرکت‏های تجاری وتولید برنامه‏های تلویزیونی انگلیس نیز در چنگ او است.

لوگرید علاوه بر تئاتر پادشاهی انگلیس،دیگر شرکت‏های‏تئاتری را نیز در اختیار دارد،از جمله:تئاتر بیر مانزاندناتان،تئاترلین،تئاتر لندن،تئاتر ویکتوریا پالاس،تئاتر آپولو،تئاتر دی‏لیریک،تئاتر دی کلوپ،تئاتر ملکه،تئاتر لندن کولوسیوم و تئاترلندن هیپوورم.

یهودیان انگلیسی از دیرباز سعی کرده‏اند تئاتر این کشور راتحت تسلط خود در بیاورند.این گرایش آنها،به ویژه از زمانی‏شدت یافت که دیدند مردم انگلیس به نمایشنامه تاجر ونیزی،نوشته شکسپیر علاقه فراوانی نشان می‏دهند و این امر،تأثیری‏منفی در دیدگاه آنان نسبت به یهود ایجاد می‏کند.

یهودیان با تلاش فراوان توانستند به هدف خود دست یابند واز آن زمان،نمایشنامه تاجر ونیزی بر روی هیچ کدام از صحنه‏های‏تئاتر انگلیس نرفته است.

سارا برنارد یهودی را می‏توان به عنوان‏مشهورترین ستاره تئاتر انگلیس نام برد که در دهه چهل شهرتی‏جهانی یافت.

یهودیان نه تنها توانستند صنعت تئاتر انگلیس را در دست‏بگیرند و از هر گونه نمایش برنامه‏های مخالف صهیونیسم‏جلوگیری کنند؛بلکه از این وسیله در مسیر تبلیغات صهیونیستی وعلیه مسلمانان بهره جستند.

یکی از نمایشنامه‏هایی که خباثت صهیونیست‏ها در آن آشکاراست،تن‏لرزه نام دارد.این نمایشنامه در سال 1981 روی صحنه‏بزرگترین تئاتر لندن به نمایش در آمد.نمایشنامه تن‏لرزه‏سرگذشت یک بازرگان عرب به نام محمدالعربی است.این‏شخص پول‏های فراوانی برای خرید بهترین مشروب‏ها خرج‏می‏کند و هدایای گران قیمتی برای یک دختر انگلیسی می‏خرد و بااین کار سعی می‏کند که دختر را متقاعد کند که خواهش‏های جنسی‏او را برآورده کند؛اما تا پایان نمایش محمدالعربی تمام دارایی‏خود را خرج می‏کند و به خواسته‏اش نمی‏رسد و وقتی هیچ پولی‏برایش باقی نمی‏ماند،به گدایی روی می‏آورد.

در تئاتر مزبور،نقش محمدالعربی را یک بازیگر انگلیسی به‏نام آنتونی شیز که در خدمت صهیونیسم است بازی می‏کند.صهیونیست‏ها نه تنها به مسلمانان،بلکه به شخصیت حضرت مسیح(ع)نیز اهانت می‏کنند.برای نمونه،در یکی از تئاترهای‏یهودی لندن نمایشنامه‏ای به نام مسیح سوپر استار را به روی‏صحنه می‏برند که در آن به حضرت عیسی مسیح(ع)توهین شده‏است.

نخستین سالن‏های تئاتر آمریکا در سال 1750،در مناطق‏فیلادلفیا و بوستون تأسیس شدند.پس از پایان جنگ‏های داخلی‏که در فاصله سالهای 1861-1865 جریان داشت.فعالیت‏های‏تئاتری در شهر نیویورک شکل خاصی به خود گرفت و دیری‏نپایید که بزرگترین و مهمترین سالن‏های تئاتر آمریکا در این شهرتأسیس شدند.یهودیان از همان دوران بر مشهورترین تئاترهای‏برادوی که شهرت جهانی کسب کرده بودند سیطره یافتند.تا پیش‏از جنگ جهانی دوم،مشهورترین نمایشنامه نویس آمریکا جورج‏کوفمن یهودی بود.اما بعد از جنگ این شهرت را آرتور میلرکسب کرد.

یهودیان لهستان بزرگترین و مشهورترین سالن تئاتر پایتخت‏را در اختیار دارند و نام آن را هم تئاتر یهودی گذاشته‏اند.در این‏سالن،نمایشنامه‏ها به زبان ییدیش،یکی از گویش‏های قدیمی‏یهودیان،اجرا می‏شود و تماشاگران می‏توانند ترجمه آن را به زبان‏لهستانی داشته باشند.

در پایتخت اتریش نیز سالن اپرای وین که شهرت جهانی دارد،توسط لورین مازیل یهودی اداره می‏شود.این شخص با زنی‏یهودی دارای تابعیت اسرائیلی ازدواج کرده است.

ساموئل بکت نمایشنامه نویس یهودی ایرلندی در سال 1969جایزه ادبی نوبل را دریافت کرد.

صهیونیست‏ها که چنین رسانه‏ای را در چنگ خود گرفته‏اند،طبیعی است که برای تحقق اهداف خود و مطابق پروتکل‏های‏رهبران صهیون،از آن بهره‏برداری کنند.از جمله این اهداف رواج فساد و لاابالی‏گری در میان جوانان است.ناگفته نگذاریم که‏یهودیان برای نخستین بار نه فقط در سینما،بلکه در تئاتر نیزبرهنگی را رواج دادند.

آنان نمایشنامه‏ای به نام هیر در لندن روی‏صحنه بردند که در آن،تمام بازیگران زن و مرد،عریان ظاهرمی‏شدند و غرایز حیوانی خود را به نمایش می‏گذاشتند.

این قبیل‏نمایش‏ها پس از لندن،در شهرهای پاریس،نیویورک،هامبورگ واستکهلم رواج یافت . 

 

منبع : کتاب یهود در فرهنگ ، تبلیغات و رسانه های غرب 


نوشته شده توسط: زیتون

مستند اردوگاه مسیح سه شنبه 87/1/20 ساعت 3:18 صبح
مستند اردوگاه مسیح
اردوگاه مسیح (Jesus Camp) ساخته هایدی اوینگ و راشل گریدی مستندی صریح، بی‌واسطه و تکان‌دهنده در باره تبلیغ تفکر اوانجلیستی در میان کودکان آمریکایی است.

تفکری که بنیادش بر آموزه های صهیونیستی قرار داشته و پیروانش به آخرالزمانی مبتنی بر نبرد آرماگدون براساس برپایی مملکت اسرائیل معتقدند تا مسیح موعودشان که به غیر از حضرت مسیح (ع) معرفی شده، پس از آن جنگ مهیب و ویران کننده-که به قول خودشان طی آن کره زمین تقریبا نابود شده و دو سوم اهالی آن به جز یهودیان و اوانجلیست‌ها از بین خواهند رفت - نزول اجلال فرموده و یهودیان باقی مانده که به وی می‌گروند را نجات بخشد!

کمپ تابستانی بچه‌ها روی آتش در کنار دریاچه شیطان در داکوتای شمالی آمریکا،  کمپی است که زن واعظ اوانجلیستی به نام بکی فیشر آن را تاسیس کرده و کودکان را از6سالگی به آن‌جا می آورد و با آموزش‌های شبانه‌روزی می‌خواهد آن‌ها را به سربازانی برای نبرد آرماگدون تبدیل کند. گفتنی است در فرهنگ سیاسی امروز،  اوانجلیست‌ها به صهیونیست های مسیحی نیز معروف هستند.

هایدی اوینگ و راشل گریدی، سه کودک به نام های لوی، ریچل و توری را انتخاب کرده و با دنبال کردن آن‌ها به‌طور موازی،  تماشاگر را با فضای کمپ، ایده‌های سیاسی و مذهبی خانم فیشر و سیستم آموزش مذهبی او و مکانیسم تلقین و شستشوی مغزی کودکان در این کمپ آشنا می‌سازد. این کودکان به‌طور ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون

فتنه (2) یکشنبه 87/1/18 ساعت 3:10 صبح

فتنه(2)

فیلم برگزیده از دیگر فیلم‏های تبلیغاتی صهیونیستی است.

بازیگر این فیلم،رداستایگر،در نقش یک خاخام نژاد پرست ظاهرمی‏شود.این فیلم،ساخته الی لاندو یهودی است و در سال 1982در جشنواره سینمایی مونترال کانادا به نمایش درآمد و چندین‏جایزه گرفت. صهیونیست‏ها تلاش زیادی کردند که بازیگر اول‏فیلم،جایزه اسکار بگیرد،اما گویا خود از این کار منصرف شدند تاجایزه به هنری فوندا،پدر جین فوندا-هنرپیشه‏ای که به‏صهیونیسم گرایش پیدا کرده بود-برسد.ناگفته نماند که‏رداستایگر در فیلم عمر مختار نقش موسولینی را بر عهده داشت.از فیلم‏های دیگر صهیونیستی،فیلم زندگی همه جا سخت است‏ساخته هالیوود است.در این فیلم دو تن از مشهورترین‏کمدین‏های آمریکایی،یعنی چیچو و استرینگ ایفای نقش‏کرده‏اند. در فیلم مزبور،اعراب به صورت جنایتکارانی تصویرشده‏اند که خون زنان را می‏ریزند و به ناموس مردم تجاوز می‏کنند.

در جشنواره سینمایی برلین در سال 1982،سه فیلم‏صهیونیستی به نمایش درآمدند.دختر لورین،نخستین فیلم‏جشنواره محصول مشترک فرانسه و سوئیس به کارگردانی کلودگوریتا بود.ماجرای فیلم پیرامون ستم نازی‏ها بر یهودیان است.

فیلم دوم ستاره زرد،به کارگردانی دیتر هایلدربرانت آلمانی نیزپیرامون ستم نازی‏ها بر یهودیان بود.فیلم سوم،اوقات ما درباغچه،فیلمی آمریکایی بود که در آن ماجرای هولناک زندگی یک‏خانواده یهودی در سال‏های دهه 1920 به تصویر کشیده شده بود.

فیلم دیگری که سیطره صهیونیست‏ها بر صنعت سینما را نشان‏می‏دهد،مارتین گری است. این فیلم که نخستین بار در سال‏1983 در پاریس به نمایش درآمد و با تبلیغات بسیار وسیع رسانه‏های فرانسوی تحت سیطره صهیونیسم همراه بود.فیلم،ماجرای زندگی یک فرد یهودی به نام مارتین گری است که‏زندگی فلاکت باری در آلمان نازی دارد.نقش این یهودی رابازیگر مشهور آمریکایی،مایکل یورک بر عهده داشت و کارگردان‏آن،رابرت ایرنکوم بود که هر دو از هواداران صهیونیسم هستند.به طور قطع،نام بردن از تمام صهیونیست‏های دست در کارسینمای جهان،کاری ناممکن است.زیرا آنها در همه جا حضوردارند و حتی سینمای کمدی و موزیکال را نیز در چنگ خودگرفته‏اند.وقتی کمدین‏ها و بازیگران فیلم‏های موزیکال آمریکایی رااز نظر می‏گذرانیم،نام‏های یهودی مشهور در رأس این فهرست‏قرار می‏گیرند.که از آن جمله عبارتند از:میل بروکس،وودی آلن،باب هوب،جری لوییس،ارنست لوبیچ،فرانک سیناترا، بیلی‏وایلد ، نیل سایمون،کارل رینر،ژول فایور،برادران مارکس‏(دانیکان که نام اصلی‏اش،دیوید دانیل کامیرسکی یهودی،وایدی کانیور که اسم واقعی‏اش ادوارد اسکوویچ یهودی است)، میکی‏رونی، جک لمون،آلن آرلین،[چارلی چاپلین‏]و ده‏ها نفردیگر.

در زمینه فیلمهای ماجراجویانه،عاطفی،تاریخی یا جنگی،به ندرت فیلمی است که کارگردان، تهیه کننده،مسؤولان فنی،یاحداقل یکی از بازیگران آن یهودی نباشد.در اینجا برای نمونه به‏تعدادی از این یهودی‏ها که شهرتی جهانی در صنعت سینمایافته‏اند، اشاره می‏شود:ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون

فتنه جمعه 87/1/16 ساعت 9:0 صبح

فتنه

"فتنه" آخرین محصول صهیونیست ها برای مقابله با اسلام است . سینمای غرب و مخصوصا هالیوود بارها نشون داده که بازیچه در دست صهیونیست هاست . در ادامه مقاله ای با این مضمون رو می خونید :

راستی میان صهیونیسم و سینما چه نسبتی است؟این سئوالی است‏که در طول عمر صد ساله سینما بسیاری
از پژوهشگران وپرسشگران در پی پاسخ آن بوده‏اند و پس از گذشت این همه سال‏هنوز هم
ذهن بسیاری از صاحبنظران هنر و سیاست معطوف این‏پرسش است.

اماچرا"سینما و صهیونیسم"؟ 

هنر هفتم ازبدوپیدایش (در آستانه آخرین سده از هزاره دوم میلادی) تا امروز،غالبا بر آورنده
خواسته‏ها و نمایانگر سیاست‏های جهانی‏صهیونیسم بوده است و این گفتار نه از سر
تعصب و تقلید،که به‏پشتوانه پژوهش و تحقیق ابراز شده و قابل اثبات است.
 

امروزه حتی هالیوود نیز منکر این واقعیت نیست که بسیاری ازمهره‏های کلیدی در سینمای
آمریکا،(صرف نظر از تخصص ایشان ‏در زمینه‏های گوناگون سینمایی) صرفا به این دلیل
که یهودی یایهودی زاده‏اند ، از میان اقران خود برگزیده شده و مدارج ترقی
راپیموده‏اند.

گر چه پیروی ازآیین موسی علیه السلام به معنای تبعیت از مرام‏صهیون نیست و از این رو دو واژه
یهودی و صهیونیست را چهره پنهان داشته و به همین دلیل نیز بیشتر اعضای باشگاه
سری‏خود را از بین پیروان آیین یهود برگزیده است.
حاصل آن که در

تمامی شئون اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی مغرب‏زمین ، ظاهرا همیشه یهودیان (و در حقیقت
همواره صهیونیست‏ها) مقدم بوده‏اند. طبعا هالیوود نیز بعنوان یکی از مظاهر هنر
وتکنولوژی مغرب زمین از این قاعده مستثنی نیست و حتی تلاشی‏هم در جهت انکار این
مدعا ندارد. اصولا در نظام اداری پیچیده‏هالیوود قوانین نانوشته بسیاری وجود دارند
که یکی از آنها رجحان‏یهودیان در تمامی زمینه‏های هنری ، رسانه‏ای و تخصصی است
‏"قاعده بازی" آن است که همواره یهودیان در اولویت‏اند و اگریک یهودی از
مرام سیاسی صهیونیسم نیز جانبداری کند ، طبعا مدارج ترقی در هالیوود را با سرعت
بیشتری خواهد پیمود.اما اگرهمین هنرمند یهودی بیطرف باقی بماند یا ندرتا بر خلاف
نظام‏تبلیغاتی صهیونیسم گام بردارد،به سهولت از گردونه هالیوود بیرون‏خواهد افتاد.

درنظام مافیایی هزار چهره هالیوود ، برای یک هنرمند ضدصهیونیست (حتی اگر یهودی باشد)
جایی وجود ندارد وسرنوشت تلخ بزرگترین هنرمند تاریخ سینما(چارلی چاپلین)گواهی است
بر این مدعا.

"چارلزاسپنسر چاپلین"یهودی زاده فقیر ی بود که دوران کودکی‏را در عسرت و تنگدستی
گذراند و در نخستین سالهای شکوفایی‏سینما در آمریکا با تکیه بر خلاقیت و استعداد
فردی خود سرانجام‏به اوج قله شهرت و افتخار فراز آمد. او بعنوان یک هنرمند
یهودی،در اکثر
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون

هالیوود در چنبره صهیونیسم دوشنبه 86/11/1 ساعت 8:43 صبح

هالیوود در چنبره صهیونیسم

بزرگترین استودیوهای هالیوود از جمله کلمبیا، مترو گلدوین مایر، برادران وارنر، پارامونت، یونیورسال و فاکس قرن بیستم توسط یهودیان تاسیس شده اند و به واسطه یهودیان اروپای شرقی اداره می شوند.
نیل گابر نویسنده یهودی‌تبار در کتابش تحت عنوان امپراتوری از آن خودشان: چگونه یهودیان هالیوود را اختراع کردند به سال 1988
زمانی که فیلم های ناطق پا به عرصه ظهور گذاشتند، هالیوود مورد تاخت و تاز نویسندگان یهودی قرار گرفت.
در گذشته مستعدترین آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا توسط یهودیان اداره می شدند و نفوذ این قوم در اصنافی چون وکالت و پزشکی بسیار پررنگ بود. اما با تاسیس صنعت فیلمسازی غرب همگی به سمت هالیوود گسیل شدند. اسکات فیتزجرالد از تاسیس صنعت فیلمسازی غرب به منزله جشنی برای یهودیان یاد می کند و معتقد است که اداره هالیوود به واسطه یهودیان بیشتر شبیه یک تراژدی است
احاطه هالیوود توسط یهودیان چنان سریع صورت گرفت که هنری فورد
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون

هالیوود در تسخیر صهیونیسم جمعه 86/8/4 ساعت 11:1 صبح

هالیوود در تسخیر صهیونیسم

عبدالله محمود سنیدی:
چگونه صهیونیست‌های یهودی بر فیلم و تلویزیون آمریکا مسلط شده‌اند و گرایشات منفی علیه اعراب و مسلمان‌ها را برمی‌انگیزند؟
بی‌تردید یکی از قدرتمند‌ترین ابزارهای شکل ‌دهنده افکار در جهان امروز رسانه‌های آمریکا هستند و خصوصاً  صنعت فیلم‌سازی هالیوود درخور توجه است.سینما و تلویزیون آمریکا که تصویر منفی‌ای را از غیرسفیدپوست‌ها، شامل بومیان آمریکا، آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و آمریکایی‌های اسپانیایی‌تبار به نمایش گذاشته‌اند، از دهه 1950 میلادی اعراب و مسلمانان‌ را بیش از هر گروه قومی- مذهبی به عنوان مایه نفرت، بیزاری و تمسخر دستاویز قرار داده‌اند، زیرا اعراب پرجمعیت‌ترین گروه سامی هستند و این خصومت علیه آنها به معنی ضد سامی بودن آنها است. مبارزه رسانه‌ای تصورهای نادرست متعددی را، راجع به اعراب و دین غالب آنها، اسلام ایجاد می‌کند. برای نمونه اگرچه اعراب برای قرن‌ها در شهرهای بزرگی چون ربات، الجزیره ، اسکندریه، دمشق، بیت‌المقدس، بیروت، مکه، بغداد و... زندگی کرده‌اند، اما غربی‌ها متقاعد شده‌اند که اعراب نوعاً چادرنشین‌های بی‌فرهنگی هستند که در خیمه‌های بیابانی زندگی می‌کنند.
اغلب کانال‌های تلویزیونی و صنعت فیلم آمریکا، اعراب و مسلمانان را افراد متعصبی نشان می‌دهند که تعادل ندارند و احساسات مذهبی دیگران را تحمل نمی‌کنند، اما در حقیقت عکس این قضیه صادق است.در بسیاری از موارد تاریخی، اسلام از مسیحیت و یهودیت تساهل بیشتری نشان داده است. علاوه بر این صهیونیست‌ها یهود‌ی‌هایی بودند که اسرائیل را در «سرزمین موعود»  فلسطین، به عنوان دولتی که در انحصار «مردم منتخب» است بنیان گذاشتند.در حالی که لغت عربی «الله» در فیلم‌های آمریکایی به نحوی صدا زده می‌شود که تمسخر و بدبینی را برانگیزد و تصویرهای غیرعادی از اولوهیت‌ وحشی ظاهر کند، در واقع «الله» به سادگی لغت  عربی برای خدا است.نه‌تنها مسلمانان عرب بلکه اعراب مسیحی و حتی اعراب یهودی این لغت را به عنوان اصطلاح خود برای خدا به‌کار می‌برند.با وجود این‌که اعراب توسط اداره‌های حکومت آمریکا به عنوان نژاد «سفید‌پوست» یا «آریایی» طبقه‌بندی شده‌اند، در برخی از شبکه‌های تلویزیونی و فیلم‌های آمریکایی به عنوان
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130451


:: بازدیدهای امروز ::
0


:: بازدیدهای دیروز ::
5



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [444]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::