سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنیسه شیطان جمعه 87/5/25 ساعت 9:41 صبح

کنیسه شیطان

کتاب "کنیسه شیطان" یکی از کتبی است که در باره نقاط پنهان و اسرارآمیز تحریکات شیطانی برای آتش افروزی، جنگ، شورش و افتضاحات مالی در سراسر جهان منتشر شده است.

به گزارش رجانیوز، "اندرو کارینگتون هیچکاک" نویسنده امریکایی این کتاب، کوشیده است اثر مکتوب خود در قالب یک دائرة المعارف واقعی از اطلاعات بدیع عرضه کند و پرده از چهره نخبگان صهیونیست، اهداف شیطانی و فاسد و تأثیرات پنهانی این قوم در طول تاریخ برمی دارد.

پرده برداری از نظام جدید کریپتوکراسی (حکومتی که گردانندگان وحاکمان اصلی آن، پشت صحنه آن را هدایت می کنند) خاندان "روچیلد"ها، دولت های پلیسی، تروریسم، "جنگ با ترور"، صهیونیسم، نازیسم، هولوکاست، سازمان ملل متحد، طبقه نخبه، جاسوسان ضد امریکایی که برای شوروی و کمونیست های سابق کار می کردند، سرفصل های این کتاب جذاب هستند که اخیراً در 320 صفحه منتشر شده است.

"توهین به مقدسات و ناسزای آنها را می دانم، آنها ادعا می کنند که ما یهودی هستیم، ولی درحقیقت نیستند، بلکه آنان کنیسه شیطان هستند." کتاب مقدس (2:9) دیوید موسا پیداک مسیحی ای که در سال 1975 به دین اسلام مشرف شد و اکنون رهبر حزب مسلمانان انگلستان است، در مصاحبه خود در سال 2006 اعلام کرده بود، به نظر می رسد این جمله از کتاب مقدس دقیقاً با آنچه امروز اتفاق می افتد، کاملاً مطابقت دارد. پیداک، در سال 1942 در شفیلد انگلستان متولد شد، او نویسنده چیره دستی است که سخنرانی های زیادی در انگلستان در باره اقتصاد اسلامی ایراد کرده است.

در بخش هایی از کتاب هیچکاک آمده است:

طبقه کشیشان رده بالای لوسیفر، مالکان عمده شرکت های انتشاراتی جهان هستند(صفحه8) ...قدرت آنها به خاطر ثروت و دارایی های آنهاست. (صفحه14)
خاندان روچیلد کنترل سیستم مالی و پولی امریکا را به وسیله ایجاد یک بانک مرکزی در اختیار خود دارند. (صفحه37)

کارل مارکس، که نام اصلی وی موسی لوی است، مانیفست مفتضح و ننگین کمونیست را پایه گذاری کرد. (صفحه 57)

خاندان روچیلد از ثروت خود برای ترویج و تحریک جنگ داخلی امریکا بین سال های 1860 تا 1865 بهره برداری کرده اند. (صفحه62)

آلبرت پایک، یکی از حاکمان و فرماندهان اسکاتلندی در برگزاری مراسم و تشریفات فراماسونری بود که پیش نویس داکترین کنیسه شیطان را به منظور تجلیل و تمجید از لوسیفر به عنوان سلطان و پادشاه معنوی رواج داد. (صفحه75)

بنا بر تصدیق و اقرار دایرة المعارف یهودیان درخصوص خاندان با نفوذ و ثروتمند روچیلد، این خاندان در حال حاضر "قیمومیت و نگهداری خزانه پاپی" را به عهده دارند. (صفحه87)

 

"وارن بوفت" میلیاردر امریکایی، آرنولد شوارتزینگر فرماندار کالیفرنیا و لورد جاکوب روچیلد در املاک روچیلد در اسکاتلند

"ساموئل آنتر میر"، میلیاردر حقوقدان یهودی، شریک خود ویلسون را برای پست ریاست جمهوری امریکا انتخاب کرد. (صفحه91)

مؤسسه روچیلد و پسرانش کنترل تجارت وبازار طلای جهانی را در اختیار دارند و نوسانات روزانه قیمت طلا را در دست دارند. (صفحه104)

روزولت رئیس جمهور امریکا، توسط مشاور خود یعنی برنارد باروخ، سرمایه گذار معروف و مشاور روزولت و ترومن رؤسای جمهور اسبق امریکا کسی است که دستور داد بر روی اسکناس یک دلار امریکایی تصویر هرم و چشم را که از سنبل های فراماسونری و کابالا است حک شود. (صفحه128)

پژوهش درباره سیاستمداری که این جمله معروف را گفته است: "انگلستان تحت نفوذ غیرمحسوس و نامریی دیکتاتور یهود می باشد...." (صفحه135)

هری ترومن رئیس جمهور امریکا در دفتر خاطرات روزانه خود به طور سری یهودیان را چنین توصیف می کند که:" آنها ظالمان و ستمگرانی مانند یک سگ شکست خوده و توسری خور هستند." (صفحه153)

بانکدارران یهودی معروف نیویورک، میلیون ها دلار به عنوان "آخرین جشن پیروزی" برای نظام بولشویکی در روسیه پرداخت کرده اند. (159)

سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) بر شعار"جنگ از طریق نیرنگ و حیله " استوار است. (صفحه 161)

"جیمز پاول وار برک" بانکدار معروف یهودی به یکی از سناتور های امریکایی گفته بود: "ما به هر قیمتی که شده دولت ها و حکو مت های کشورهای جهان را از آن خود خواهیم کرد یا با زور یا با رضایت خودشان. (صفحه 160)

یهودی خائن امریکایی که برای موساد جاسوسی می کرد، مدارک و اسرار سری نظامی امریکا را برای موساد سرقت کرد. که بعداً این مدارک را به چین کمونیست فروخت. (صفحه199)

سرمایه گذاری پنهانی اسرائیل برای گروه های ترور اعراب در سراسر جهان به منظور ترویج تنفر امریکایی ها از اعراب و مسلمانان. (صفحه199)

"جورج اچ.دبلیو بوش" به نیروهای هوایی امریکا دستور داده بود تا 150000 نیروی عراقی را که در حال فرار به کویت بودند، برای خوشایند یهودیان، مصادف با روز فستیوال پوریم Purim Festival Day قلع وقم کند. (صفحه 213)

جناح ارتودکس با نفوذ یهودی در کنگره امریکا پیش نویس قانون تالمودی نوح را ارائه کرد که در آن به دولت اجاره داده می شود به وسیله شمشیر و گیوتین سر تمام مسیحیان و دیگر کسانی را که کورکورانه خدارا ستایش می کنند، قطع کند. (صفحه218)

طرفداران ایجاد دیسیپلین کنیسه شیطان با ماشین های نظامی و اسلحه در دست وارد شده و با تمام خباثت و بی رحمی 29 نمازگزار را به شهادت رسانده و بیش از125 نفر دیگر را مجروح کردند. در پی آن، خاخام های یهودی این جنایتکاران را جزء مقدسین و اولیای خدا نام نهادند. (صفحه 224)

فرماندهان نظامی یهودی، قربانیان بی گناه را به شدت شکنجه می دادند. کودکان را با ضربه به سرشان می کشتند و به زنانی که نه مسیحی و نه کلیمی بودند، تجاوز کردند. سپس به اسرائیل فرار می کردند تا مجرم محسوب نشوند و از اتهام بری شوند. (صفحه226)

مادلین آلبرایت وزیر امور خارجه امریکا یکی از اعضای سازمان سری و مخفی یهودی، اظهار می دارد که ارزشش را داشت که نیم میلیون کودک را در عراق بکشیم و در خطر قحطی قرار دهیم. (صفحه235)

بازیگر معروف امریکایی "مارلون براندو" در مصاحبه با برنامه زنده تلویزیونی با مجری گری لری کینگ به مردم امریکا و جهان اعلام کرد هالیوود بوسیله یهودیان اداره می شود و صاحب و مالکان آن یهودیان هستند. (صفحه230)

مأموران مخفی اسرائیلی با همکاری جورج بوش و گروه های یهودی در حمله 11 سپتامبر و تخریب برج های مرکز تجارت جهانی در نیویورک همکاری داشته اند. (صفحه25)


نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130470


:: بازدیدهای امروز ::
5


:: بازدیدهای دیروز ::
2



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [444]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::