سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اختاپوس پنج شنبه 86/6/8 ساعت 1:50 عصر

مقدمه

صهیونیسم و اسرائیل ، برای بیشتر ما این دو کلمه معنای واحدی را دارد اما واقعیت چیز دیگریست ، بهتر است توضیح این موضوع را از زبان محمد رضا واحدی (نویسنده ) بشنویم :
سال 1360 در یکی از سفرهایم به سوریه،فرصتی دست داد تا به‏کتابفروشی‏های شهر دمشق سری بزنم.در لابه‏لای کتاب‏های گوناگون،کتاب‏«بروتوکولات حکماء صهیون» نوشته«عجاج نویهض»به طور عجیبی توجه مرا به خودجلب کرد. ابتدا حتی از عنوان آن نیز چیزی دستگیرم نشد،ولی حس غریبی مرا به ورق‏زدن و مطالعه مقدمه آن واداشت. مقدمه را که خواندم،کتاب را خریدم و با خود به ایران‏آوردم.باید اعتراف کنم که وقتی آن را مطالعه کردم،مفهوم جدیدی از صهیونیسم‏ دریافت کردم.
با مطالعه کتاب متوجه شدم که اسرائیل،تنها یک روی سکه است و در آن روی‏سکه،صهیونیسم جهانی است که ماهیتی بس پیچیده و پنهان دارد.صهیونیسم یک جنبش سیاسی صرف است که با استفاده ابزاری از ایدئولوژی‏یهود،برای استیلا بر تمامی زمین و تشکیل حکومت جهانی خویش برنامه‏ریزی می‏کندو تنها برای ره گم کردن و فریب،اسرائیل را در معرض دید قرار داده است تا از رو شدن چهره واقعی خویش در امان بماند. اسرائیل با نقاب قتل،تجاوز،وحشیگری و شعار از نیل تا فرات،جهانیان را به خود مشغول می‏سازد تا در پشت این نقاب ،صهیونیسم‏جهانی فرصت شیطنت و دسیسه‏چینی برای دستیابی به اهداف بزرگتر و فراگیر خویش ‏را داشته باشد.در این روی سکه،این عرب فلسطینی و همسایگان اسرائیل هستند که در تیررس‏ تهاجم، غارت و کشتار قرار گرفته‏اند ؛ اما در آن روی سکه، همه جهانیان و تمدن‏های‏بشری در معرض فتنه‏های نابودکننده هستند.وقتی از صهیونیسم صحبت می‏شودبسیاری از ذهن‏ها به سرعت،به اسرائیل منتقل میشود در حالی که اسرائیل، همه‏ صهیونیسم نیست و تنها، نقطه آغازین حکومت جهانی یهود است.
تفکر صهیونیستی از دیرباز،بر پایه تسخیر جهان و نابودی همه امت‏های دیگراستوار شده است.بنابراین در طول تاریخ دو هزار ساله تلمود و صد ساله پروتکل‏های‏صهیون ،دست پنهان یهود در همه دسیسه‏های سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی واقتصادی،همواره وجود داشته و دارد.
وقتی شما در بخش دوم این کتاب،پروتکل‏های صهیون را مطالعه کنید به خوبی‏به عمق توطئه‏های آنان در زمینه‏های فوق‏الذکر پی می‏برید و مانند فردی خواهید بود که‏از بلندای زمین ، بر تحولات و جریان‏های گوناگون بشری در گوشه گوشه جهان نظاره‏دارد و ردّ پای صهیونیسم و به اصطلاح عامیانه مارمولک بازی صهیونیست‏ها را مشاهده‏می‏کند. سرمایه‏گذاری آنان در زمینه‏های فکری و فرهنگی و منحرف کردن فرهنگ‏های متمدن بشری،رواج ابتذال اخلاقی و پوچ کردن هویت فردی و اجتماعی همه ملت‏ها و..هر کدام مقوله‏ای گسترده است که بررسی آن و حتی ارایه نمونه‏هایی از آن،کتاب‏های‏بسیار مفصلی را می‏طلبد.
امروزه دیگر،زمامداری صهیونیسم بر هالیوود،رسانه‏های خبری‏ ،باشگاه‏های‏روتاری و ایستگاه‏های گوناگون در شبکه اینترنت،انتشارات ومطبوعات غیر قابل انکار است.هر چند ویژگی اصلی فعالیت صهیونیست‏ها سری بودن‏و مخفی بودن آن است و همیشه تلاش دارند پشت پرده بمانند و منکر این مسائل وانتساب آن به خویش می‏شوند؛اما کدام عقل سلیم است که باور کند؟

«اواخر سال گذشته میلادی‏[1998]گزارش یک موضوع پیش پا افتاده توسط خبرنگار انگلیسی‏[دیلی تلگراف در لوس آنجلس‏]در یکی از مجلات آمریکامبنی بر اینکه«گردانندگان صنعت سینمای هالیوود تقریبا همگی یهودی‏هستند» آنچنان یهودیان را بر آشفت که وی راHater (یا Hatred لقبی است که یهودیان به همکیشان غیر متعصب خود می‏دهند،به معنای‏کسی که از خود و کیش خود متنفر است. )خطاب کردند و واقعیتی راکه او بیان کرده بود انکار نمودند.چندی بعد «مارلون براندو» هنرپیشه وکارگردان مشهور سینمای آمریکا نیز که به همین واقعیت اشاره کرده بود،موردانتقال شدید واقع شد و« ضد یهود» لقب گرفت.»
در اینجا و به مناسبت موضوع حضور مخفیانه صهیونیست‏ها در بسیاری از زمینه‏هابویژه زمینه‏های اقتصادی و جمع‏آوری ثروت جهان،خبری درباره قرارداد با شرکت‏نفتی«شل»و بحث جنجالی وابستگی آن به صهیونیسم نقل می‏شود:«وابستگی شرکت شل به صهیونیسم بین‏الملل بر طبق اسناد و مدارک موجودقطعی است.
کارشناس امور اقتصادی در گفتگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب افزود:
یکی از تلاش‏های مهم صهیونیست‏ها و حفظ حاکمیت خود در صحنه اقتصاد جهان است.صهیونیست‏ها با تصاحب‏شرکت‏های عظیم چند ملیتی و مؤسسات وابسته به آنها،به اهداف تعیین شده‏در تورات تحریف شده در باب استعمار ملت‏ها دست یافته‏اند.
وی که خواست نامش مطرح نشود،گفت:بسیار ساده اندیشانه است که تصورکنیم صهیونیسم در مرزهای اسرائیل محدود شده و صهیونیست کسی است که‏ملیت اسرائیلی دارد.چنین ادعایی در سطوح مدیران بالا به تجاهل العارف‏می‏ماند.این کارشناس افزود:لیست اسامی شرکت‏های بزرگ چند ملیتی که با سرمایه‏ صهیونیسم بین‏الملل تأسیس شده و با کادر رهبری فراماسونری اداره می‏شوند،بی‏پایه بودن این اندیشه را نشان می‏دهد.وی ضمن اشاره به این نکته که این لیست اولین بار در سال 1986 و در ترکیه‏منتشر شده است،آن را در اختیار خبرنگار ما قرار داد.در این لیست نام‏شرکت‏های معروفی چون فورد، موبیل، برتیش پترولیوم،شل،آی.بی.ام،جنرال الکتریک،کرایسلر، آی.تی.تی،رنو، فیلیپس،باسف، هوخست، مرسدس بنز،فولکس واگن،بایر،زیمنس،نستله،گودیر، آ.ا.گ،کاترپیلار،مانسمان،فیات، لیلاند، براون، کنتیننتال، جان دیر،بوش،کوکاکولا،پپسی کولا،سینگر،ب.اف گودریچ،هنکل،الکترولوکس، ک.اچ.دی، اریکسون، گروندیک، اطلس کوپکو،هوور،اشکودا،ناسیونال و ایزوگام به چشم خورد.
این کارشناس اقتصادی گفت:سیطره صهیونیسم به فعالیت‏های صنعتی ونفتی محدود نبوده و بر عرصه رسانه‏ها و امور فرهنگی نیز حاکمیت یافته است.وی افزود:تنها در آمریکا علاوه بر یکصد و چهل روزنامه با تیراژی حدود چهارمیلیون،هفتاد درصد نشریات دایمی؛و هشتاد درصد برنامه‏های تلویزیونی دراختیار صهیونیست‏ها قراردارد.این کارشناس گفت:شبکه‏های تلویزیونی,
NBC,CBC,ABCمتعلق‏به صهیونیستهاست. از سوی دیگر شرکت‏های بزرگ فیلم‏سازی مستقر درهالیوود نظیر میراماکس ، یونیورسال ، پارامونت ، یونایتد آرتیست، برادران‏وارنر، متروگلدن مایر،کلمبیا و فوکس قرن بیستم نیز به صهیونیسم تعلق‏دارد.
وی افزود:یکی دیگر از مؤسسات اصلی نظام اقتصادی امپریالیسم،بانکداری‏است.این سیستم از طرفی موجب افزایش سرمایه‏ها شده و از طرفی موجب‏می‏گردد سرمایه‏ها در یک جا و در یک کانون جمع شود.بدین ترتیب اقتصادو اقتدار در دست صهیونیست‏ها  قرار می‏گیرد.
وی گفت:صهیونیست‏ها مالک و صاحب واقعی اقتصاد،دمکراسی وابسته به‏پول،افکار عمومی، تلویزیون، مطبوعات، صنعت، ادبیات و سازمان‏ها در جهان‏امروز هستند.همه اینها در حالی است که حدود یکصد سال از افشای پروتکل‏های سرّی‏صهیونیسم می‏گذرد و خدا می‏داند که اگر این پروتکل‏ها فاش نمی‏شد و در معرض افکارعمومی جهان قرار نمی‏گرفت،امروز چه بر سر ملت‏های دنیا می‏آمد!
 در این وبلاگ سعی می شود از ابعاد گسترده نفوذ اختاپوس صهیونیسم در نظام های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و ... جهان پرده برداشته شود. 


نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130569


:: بازدیدهای امروز ::
4


:: بازدیدهای دیروز ::
3



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [445]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::