سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلویزیون های صهیونیستی جمعه 87/1/30 ساعت 8:23 صبح

تلویزیون های صهیونیستی

اهمیت تلویزیون از خبرگزاری‏های بین‏المللی کمتر نیست.درحال حاضر،این رسانه،به دلیل راهیابی به تمام خانه‏ها،مهمترین‏کانال ارتباط با مردم است.شاید رساترین تعریف از تلویزیون،عبارتی باشد که در دایرةالمعارف آمریکا،در سال 1980 ثبت‏شده است:«در عصر حاضر،تلویزیون،چشم و گوش آدمهاست.»

وقتی سخن از تلویزیون است،ناگزیر با این حقیقت روبروهستیم که آمریکا دارای قویترین شبکه‏های تلویزیونی جهان است.

اما چه دردناک است وقتی در می‏یابیم که صهیونیست‏ها این‏شبکه‏ها را به طور کامل در سیطره خود گرفته‏اند و دیدگاه‏هایشان‏را به افکار عمومی جهان دیکته می‏کنند.

در آمریکا،در حدود 1100 شبکه تلویزیونی و 7200 ایستگاهرادیویی وجود دارد.در این کشور نخستین شبکه تلویزیونی درسال 1939 و به هنگام برپایی نمایشگاه بین‏المللی نیویورک آغازبه کار کرد.

سه شبکه آمریکایی ای.بی.سی؛سی.بی.اس و ان.بی.سی‏مشهورترین شبکه‏های تلویزیونی جهان به شمار می‏آیند.شبکه تلویزیونی ای.بی.سی در سیطره صهیونیست‏هاست.

لئونارد جانسون(رئیس)،مارتین روبنشتاین(مدیرکل)،افرام‏رایشتان(معاون مدیرکل)و صدها خبرنگار و گزارشگر و فیلمبردارو مسؤولان فنی دیگر این شبکه یهودیان طرفدار صهیونیسم‏هستند.صهیونیست‏ها با پرداخت مبالغی هنگفت به این شبکه ازآن حمایت می‏کنند.برای مثال،درآمد شبکه ای.بی.سی از محل‏آگهی‏ها،فقط در سال 1982،مبلغ دو میلیارد دلار بود که بیشترین‏مقدار این مبلغ را مؤسسه‏ها و بانکهای یهودی پرداخت کردند.

شرکت سی.بی.اس نیز تحت سیطره صهیونیست‏هاست.رئیس و صاحب این شرکت،ویلیام بیلی یهودی نواده یک یهودی‏روسی است که در سال 1888 از اوکراین به آمریکا مهاجرت کرده‏بود.مدیر کل آن ریچارد سالانت یهودی است و علاوه بر این دو،صدها یهودی دیگر در بخش‏های فنی و اداری آن مشغول به کارهستند.

شبکه ان.بی.سی نیز در چنگ صهیونیست‏هاست.رئیس این‏شبکه آلفرد سیلورمن یهودی است و پیش از او رابرت سارنویهودی ریاست آن را بر عهده داشت.مدیر کل این شبکه هربرت‏سیکوسر است و همانند دو شبکه دیگر صدها یهودی صهیونیست‏در قسمت‏های مختلف آن مشغول به کار هستند.

برای پی بردن به عمق نفوذ صهیونیست‏ها در این سه شبکه،لازم به یادآوری است که افکار،ایده‏ها و نظرهای حدود 250میلیون آمریکایی،صدها میلیون نفر دیگر در اروپا،کانادا،امریکای‏لاتین و بسیاری نقاط دیگر جهان تحت تأثیر این سه شبکه‏آمریکایی قرار دارند.

صهیونیست‏ها مهمترین ایستگاه رادیویی امریکا،یعنی صدای‏آمریکا را نیز در اختیار دارند.رابرت گلدمن یهودی،سرپرست‏بخش اخبار این رادیو،عضو هیأت مدیره انجمن یهودیان‏امریکاست.او پیشتر در وزارت امور خارجه امریکا پست مهمی‏داشت و مدت‏های مدیدی کارشناس ارزیابی برنامه‏های مؤسسه‏فورد بود.

صهیونیست‏ها با تهیه برنامه‏های مختلف تلویزیونی ایده‏های‏خود را به تماشاگران القا می‏کنند.برای مثال در ماه فوریه سال‏1964 شبکه ان.بی.سی هر شب برنامه‏هایی پخش می‏کرد که براساس زندگی شخصیت‏های کتاب عهد عتیق،تورات،تهیه شده‏بود.مجری این برنامه،راهبی لوتری به نام استاک بود.

دست‏درکاران این برنامه قصد داشتند از این طریق،افکار عمومی‏امریکا را به این مسئله معطوف کنند که یهودی‏های و آمریکایی‏هادارای دین واحد و مشترک بوده و یهودی‏ها در به صلیب کشیدن‏حضرت مسیح(ع)دخالتی نداشته‏اند.

شبکه ان.بی.سی نیز به مدت چند هفته و هر هفته به مدت‏چهار شب،برنامه‏هایی درباره دستگاه امنیتی اسرائیل،موساد،پخش می‏کرد.این سریال ستایشنامه‏ای برای صهیونیست‏ها بود وآنان را مردمی شجاع، باهوش و ایثارگر نشان می‏داد.همزمان باپخش سریال موساد،سریال دیگری از همین شبکه پخش می‏شدکه در آن ستم نازیها بر یهودیان به تصویر کشیده شده بود.دست‏درکاران این شبکه با پخش همزمان این دو سریال قصدداشتند افکار عمومی آمریکا را در همان حال که به سمت یهودیان‏متمایل می‏کنند به تعجب و شگفتی نیز وادارند.

به هنگام اشغال لبنان از سوی صهیونیست‏ها،در اواسط سال‏1982،شبکه‏های تلویزیونی آمریکا،دیدگاههای صهیونیستی راتبلیغ می‏کردند.وقتی هم خبر فاجعه کشتار صبرا و شتیلا وعین‏الحلوه پخش شد،شبکه‏های تلویزیونی آمریکا به شکلی‏خبیثانه دست به کار شدند تا صهیونیست‏ها را تبرئه کنند و این‏جنایات فجیع را به مارونی‏ها نسبت دهند.اما دیری نپایید که‏نقش حکومت بگین در این کشتارها بر ملا شد و این شبکه‏ها ناچارشدند رویه خود را قدری تعدیل کنند.لذا ضمن اینکه به بگین‏[نخست‏وزیر وقت اسرائیل‏]و وزیر جنگ او،شارون حمله‏می‏کردند،مواظب بودند که حساب این دو را از صهیونیسم جدا کنند. .

در دهم سپتامبر 1982،شبکه ان.بی.سی گزارشی را ازجک‏اندرسون(که گرایش‏های صهیونیستی او بر کسی پوشیده‏نیست)از بیروت پخش کرد.اندرسون در این گزارش،سازمان‏آزادیبخش فلسطین را مزدور شوروی(سابق)می‏خواند و سربازان‏صهیونیست را مردانی خارق‏العاده و سوپر من توصیف می‏کرد.

در آغاز تهاجم صهیونیست‏ها به لبنان،شبکه ان.بی.سی‏مصاحبه‏ای را با عزر وایزمن وزیر جنگ اسبق صهیونیست‏هاترتیب داد.نامبرده درباره کتاب خود موسوم به جنگ به خاطرصلح سخن می‏گفت.شبکه مذکور با این اقدام قصد داشت برای‏افکار عمومی آمریکا توجیه کند که آنچه صهیونیست‏ها انجام‏می‏دهند به خاطر صلح است؛حتی اگر به صورت تهاجم و اشغال‏کشور همسایه و به قیمت کشته شدن و آوارگی هزاران نفر باشد.

برنامه‏های تلویزیونی شبکه‏های تحت سیطره صهیونیست‏هابرای تمسخر و مسخ چهره مسلمانان،نقش پلیدی بازی می‏کنند.گستاخی و بی‏شرمی تهیه کنندگان سریال معروف هاوایی صفر به‏آنجا رسید که نام سگ قهرمان این سریال را[...]گذاشتند.

یکی از سهامداران عمده شرکت میاکان،از مشهورترین‏شرکتهای تهیه برنامه‏های تلویزیونی آمریکا،مناخیم جولان یهودی‏است.این شخص شرکت سینمایی معروف کانن را نیز در تملک دارد.

در انگلیس نیز شرکت بزرگ تهیه برنامه‏های تلویزیونی موسوم‏به شرکت گرانادا در تملک سیدنی برنشتاین یهودی است.همینشخص اینگرید برگمن ستاره مشهور سینما را متقاعد کرد که دریک سریال تلویزیونی نقش گلدامایر نخست‏وزیر اسبق اسرائیل رابازی کند.در سریال زنی به نام گلدا،گلدامایر به شکل قهرمانی‏اسطوره‏ای تصویر شده است.

در آماری که روزنامه العرب چاپ قطر در،تاریخ‏19/8/1981 منتشر کرد،آمده است که تلویزیون انگلیس درفاصله میان ماه مارس 1979 تا ماه مه 1980،در حدود 138ساعت برنامه در ستایش صهیونیست‏ها و نکوهش مسلمانان‏پخش کرده است.

لازم به یادآوری است،یکی از سه نفر سیاستگذار برنامه‏های‏رادیو تلویزیون انگلیس،یهودی است.مایکل کینز گزارشگر رادیوانگلیس مستقر در فلسطین اشغالی نیز از طرفداران پر و پا قرص ‏صهیونیست‏هاست. مجله هفتگی شنونده که از سوی اداره رادیوانگلیس منتشر می‏شود،در یکی از شماره‏ای خود،ضمن معرفی‏مایکل کینز یهودی،ایده‏های صهیونیستی او را منتشر کرد.

استورات یانگ یهودی،رئیس هیأت امنای رادیو انگلیس،درتاریخ 29/6/1983 در رادیو لندن به صراحت اظهار کرد که‏نسبت به یهودی الاصل بودن و گرایش‏های صهیونیستی خودافتخار می‏کند.

لردلوگرید،مالک شرکت تهیه برنامه‏های تلویزیونی‏ای.تی.وی که انگلیسی‏ها او را یهودی کوتاه قامت می‏نامند،بههمراه برادر خود لرد ولفونت،امپراتورهای آینده صنعت‏برنامه‏های تجاری تلویزیون انگلیس به شمار می‏آیند.

لردلوگرید بر اساس کتابی که هارولد ونبز صهیونیست نوشته‏بود،فیلم تلویزیونی مرگ یک شاهزاده خانم را ساخت.این فیلم‏نخستین بار در 9 آوریل 1980 از تلویزیون انگلیس پخش شد وسپس اغلب شبکه‏های تلویزیونی جهان آنرا به نمایش گذاشتند.در سرتاسر این فیلم به احکام شریعت اسلام به ویژه احکام مربوط

به زنا حمله شده بود.طبق اعتقاد لوگرید یهودی،این‏گونه قصاص،عملی وحشیانه و مخالف آزادی زنان است.

در روزهای 29 و 30 سپتامبر 1979 یک کنفرانس مطبوعاتی‏در لندن برگزار شد که موضوع اصلی آن تصویر اعراب دررسانه‏های غرب بود.پروفسور جاک شاهین آماری به این‏کنفرانس ارائه کرد که عملا نشان می‏داد؛بیش از بیست برنامه‏تفریحی شبکه‏های تلویزیونی آمریکا(که در آن زمان پخش‏می‏شد)سراسر توهین به مسلمانان است.

پروفسور شاهین درسخنان خود به سریال شبی در بیزانس اشاره کرد که سراسرتوهین به اعراب است.قصه این سریال اقتباس از کتابی است به‏نوشته ابروین شاو که در آن هیچ‏گونه ذکری از اعراب به میان‏نیامده،اما سناریونویس صهیونیست آن،برنامه را طوری تدوین‏کرده که اعراب را تروریست‏های عاشق خونریزی نشان می‏دهد.

هرگاه یک سریال تلویزیونی طرفدار پیدا کند،صهیونیست‏هاقهرمانان آن سریال را برای دیدار از اسرائیل و ملاقات با رهبران‏صهیونیست دعوت می‏کنند.سپس دستگاه‏های تبلیغاتی‏صهیونیستی از این دیدارها فیلم‏هایی تهیه می‏کنند که در آن‏هنرپیشه‏های مشهور به ستایش از صهیونیسم،زبان می‏گشایند.برای نمونه بازیگران سریال مشهور دالاس از اسرائیل دیدارکردند.بگین نخست‏وزیر وقت،آنان را به حضور پذیرفت وعکس‏های فراوانی از این دیدار تهیه شد.خبرگزاری‏آسوشیتد پرس،عکسی از این دیدار به سرتاسر جهان مخابره کردکه در آن یکی از قهرمانان سریال،کلاه گاوچران‏ها را بر سر بگین‏می‏گذاشت.

هنرپیشه دیگری به نام راجر مور به خاطر سخنان‏ستایش‏آمیز از صهیونیسم پاداش گرفت.صهیونیست‏ها به‏شرکت‏های سینمایی تحت سیطره خود توصیه کردند این هنرپیشه‏را زیر چتر حمایت خود بگیرند.این شرکت‏ها نیز نقش اول‏فیلم‏های مشهور جیمز باند را به او محول کردند.

شبکه‏های تلویزیونی و رادیویی فرانسه نیز در چنگال اختاپوس‏صهیونیسم قرار دارند.تلویزیون فرانسه تاکنون برنامه‏ها وسریال‏های بسیاری پخش کرده که رنگ و بوی تبلیغات‏صهیونیستی داشته است.زمانی هم که فرانسوا میتران رئیس‏جمهور فرانسه به اسرائیل رفت،تلویزیون فرانسه از ارکستراورشلیم برای اجرای برنامه دعوت کرد و یک فیلم مستند ساخته‏کلود لانزمن یهودی تحت عنوان اسرائیل...چرا؟به نمایش.گذاشت و رادیوی این کشور نیز برنامه‏ای تحت عنوان صدای‏اسرائیل پخش کرد.

یکی از فیلم‏های تبلیغاتی صهیونیسم که از تلویزیون فرانسه‏پخش شد عملیات انتبه بود.این فیلم که پیش از این درباره آن‏سخن رفت.از دلاوری‏های سربازان صهیونیستی در آزادسازی‏گروگان‏های اسرائیلی در فرودگاه انتبه اوگاندا حکایت می‏کند.فیلم‏دو قسمتی راهزن نیز که اسرائیلی‏ها را به شکل سوپرمن نشان‏می‏دهد از تلویزیون فرانسه پخش شده است.با آغاز سال 1983،کانال دوم تلویزیون فرانسه، سریال‏ مستندی تحت عنوان جنایتکاران جنگ پخش کرد.ماجراهای‏این سریال بر اساس قصه‏های واهی کشتار و سوزاندن یهودیان به‏دست نازی‏ها ساخته شده بود.

هنگامی که تمام رسانه‏های بین‏المللی،حتی رسانه‏هایی که درسیطره صهیونیسم هستند به ناچار از بگین و شارون به خاطر کشتارصبرا و شتیلا و عین‏الحلوه انتقاد کردند،رادیوی شماره یک اروپا که‏از رادیوهای رسمی فرانسه به شمار می‏آید،با اصرار فراوان،این دونفر صهیونیست را مورد ستایش قرار داد و از بیگناهی آن‏هاسخن سر داد.

صهیونیست‏ها کانال دوم تلویزیون ایتالیا را نیز تحت نفوذ خوددارند.این کانال در تاریخ 26/9/1982 فیلمی مستند تحت عنوان‏بمبی به خاطر اسلام پخش کرد که هدف آن ایجاد هراس نسبتبه تلاش‏های کشور اسلامی پاکستان برای ساخت بمب اتمی بود.

در این فیلم مصاحبه‏ای با مناخیم بگین،نخست‏وزیر وقت‏اسرائیل،انجام شده بود که در آن تأکید می‏کرد،اسرائیل‏برخورداری دشمنانش را از چنین سلاحی تحمل نخواهد کرد؛حتی‏اگر این دشمن غیر عرب باشد.

یکی از فیلم‏های مشهور تلویزیونی که ساخته و پرداخته‏صهیونیسم است،هولوکاست نام دارد.این نام اصطلاحی است که‏صهیونیست‏ها آنرا به عنوان نمادی برای کوره‏های آدم‏سوزی‏وضع کرده‏اند و ادعا می‏کنند که هیتلر،یهودیان را در این کوره‏هاسوزانده است.

این فیلم تاکنون چند بار ساخته شده و در آخرین نسخه آن‏مریل استریپ،ستاره مشهور آمریکایی،بازی کرده است.صهیونیسم جهانی به پاداش این خدمت،در سال 1983،به این‏هنرپیشه برای ایفای نقش در فیلم گاندی،جایزه اسکار داد.گفتنی‏است،بن کینگزلی یهودی،نیز در این فیلم نقش گاندی را ایفا کرده‏است.

صهیونیست‏ها از ماجرای ترور جان اف کندی،رئیس جمهوراسبق آمریکا و از پای درآمدن لی‏هاروی اوزوالد(متهم به قتل‏کندی)به دست جک روبی روبنشتاین یهودی بهره‏های فراوانی‏بردند.آنان از روی این ماجرا فیلمی سراسر تبلیغاتی به نفع‏صهیونیست‏ها ساختند.متأسفانه این فیلم در بعضی کشورهایعربی به نمایش در آمد.

در این فیلم،جک روبی روبنشتاین یک وطن‏پرست آمریکایی‏است که از کشته شدن رئیس جمهور خود متأثر شده و تصمیم‏می‏گیرد که از قاتل رئیس جمهور انتقام بگیرد؛لذا در منظر ده‏هاپلیس محافظ،قاتل کندی را به قتل می‏رساند.زمانی که روبی‏دستگیر می‏شود بازپرس از او می‏پرسد چرا لی‏هاروی را کشته‏است؟

و او پاسخ می‏دهد:من انتظار داشتم که یک آمریکایی غیور پیدا شود که‏انتقام رئیس جمهور محبوب ما را بگیرد.اما وقتی ناامیدشدم خودم تصمیم به انجام این وظیفه گرفتم تا به همه‏جهان ثابت کنم که ما یهودیان آمریکا بیش از هرآمریکایی دیگر رئیس جمهورمان را دوست داریم.

بر کسی پوشیده نیست که در جمله‏های مزبور از طریق بازی باعبارات،به گونه‏ای تبلیغ شده تا صهیونیست‏ها قهرمانانی‏وطن‏پرست نشان داده شوند.

فیلم تلویزیونی زنی به نام گلدا که زندگی گلدا مایر،نخست‏وزیر اسبق اسرائیل را به تصویر می‏کشد،یکی از مهمترین‏فیلم‏های تبلیغاتی صهیونیست‏ها است.این فیلم در شرکت‏سینمایی پارامونت آمریکا متعلق به هود کنسون یهودی،ساخته‏شده است.

ساخت این فیلم چهار ساعتی،با چهار میلیون دلار هزینه به پایان رسید.در فیلم گلدا 75 هنرپیشه اسرائیلی نقش ایفا کرده و70 نفر دیگر نیز در امور فنی آن همکاری داشته‏اند.نقش گلدامایررا نیز اینگرید برگمن ستاره مشهور آمریکایی ایفا کرده است.

تلویزیون اسرائیل در تاریخ 5/9/1982،این فیلم را پخش‏کرد.در فیلم زنی به نام گلدا،صهیونیست‏ها قهرمانانی سرشار ازحکمت،قدرت و انسانیت نشان داده می‏شوند.

در صحنه‏ای ازفیلم،یک خبرنگار آمریکایی از گلدامایر می‏پرسد:چرا شمامشهور هستید؟گلدا پاسخ می‏دهد:من نه به خاطر حکمت یاقدرتم، بلکه به این دلیل که زنی یهودی هستم و از قوم یهوددفاع می‏کنم مشهور هستم.

در صحنه دیگری از فیلم مزبور،یکی از اعضای کنگره آمریکاکه مخالف صهیونیسم است.به خانه‏گلدا می‏رود و درمی‏یابد که‏خانم نخست‏وزیر،کارهای منزل را خود شخصا انجام می‏دهد.او ازعضو کنگره عذرخواهی می‏کند و به انجام کارهای منزل ادامه‏می‏دهد.سپس قهوه آماده می‏کند و به نزد مرد آمریکایی بازمی‏گردد.عضو کنگره که با شک و تردید ناظر این صحنه‏هاست،دچار شگفتی می‏شود و ناگهان از موضع مخالفت با صهیونیست‏هاعقب‏نشینی می‏کند و به ستایش این زن بزرگ می‏پردازد!

در یکی دیگر از صحنه‏های فیلم به منظور نمایش دموکراسی‏صهیونیستی،گلدامایر بروی صدها تظاهر کننده خشمگین که علیه‏او شعار می‏دهند،لبخند می‏زند.

در صحنه‏ای دیگر،گلدامایر،گروهی از کودکان آمریکایی را به‏حضور می‏پذیرد.کارگردان فیلم در این صحنه تلاش می‏کند که‏گلدا را زنی بسیار مهربان نشان دهد.یکی از کودکان آمریکایی ازگلدا می‏پرسد:چه وقت میان شما و همسایگان عرب شما صلح‏برقرار می‏شود؟او پاسخ می‏دهد:وقتی که عشق اعراب به‏فرزندانشان بر نفرت آنها از یهودیان غلبه کند.آن وقت صلح درمیان ما برقرار می‏شود!

در یکی دیگر از صحنه‏ها،گلدامایر،در برابر جمعیت زیادی ازیهودیان امریکایی سخنرانی می‏کند؛او می‏گوید آیا می‏دانید چرا مااینجا هستیم؟و خود پاسخ می‏دهد:برای اینکه ما ملت برگزیده‏خدا هستیم و خداوند سرزمین اسرائیل را به ما بخشیده است.

نکته دیگری که باید درباره این فیلم اضافه شود،سخنان‏اینگریدبرگمن،بازیگر نقش گلداست.او پس از پایان فیلمبرداری‏گفته بود:

وقتی بازی در نقش گلدامایر را آغاز کردم،عشق براندیشه‏ام مستولی شد و شیفته این زن بزرگ شدم.اوهم وفادار است و هم بسیار راستگو.گلدا با سرزمین‏نیاکانش پیوند دارد و هیچ چیز درباره او دروغ نیست.

ناگفته نماند که برای تهیه این فیلم،علاوه بر شرکت پارامونت،جین کورمن که دارای دو تابعیت آمریکایی و اسرائیلی است نیزسرمایه‏گذاری کرده بود.

فیلم یسوع ناصری،از دیگر برنامه‏های تلویزیونی است که بوی‏صهیونیسم از آن به مشام می‏رسد.تهیه کننده این فیلم لردلوگرید یهودی انگلیسی است.در کشور انگلیس،در حدود 21میلیون نفر و در آمریکا در حدود 91 میلیون نفر این فیلم رادیده‏اند.لوگرید در این فیلم سعی کرده است،حضرت مسیح(ع)را با ریشه‏ای یهودی نشان دهد و با این کار احساسات مسیحیان رابه سوی اسرائیلی‏ها متمایل کند.

لرد لوگرید چند فیلم تبلیغاتی دیگر هم برای صهیونیست‏هاساخته است.یکی از این فیلم‏ها اکسودوس (خروج) نام دارد که‏ماجرای تأسیس دولت صهیونیستی در فلسطین را به تصویرمی‏کشد.لوگرید سریال تلویزیونی دیگری به نام ده فرمان که به‏موسی قانونگذار نیز شهرت دارد ساخته است.سناریوی این‏سریال در اصل با صحنه گم شدن حضرت موسی(ع)در بیابان‏آغاز می‏شد.اما لوگرید اصرار کرد که این صحنه جایش را به‏صحنه دیگری بدهد.در صحنه مورد نظر لوگرید،مصری‏هاکودکان یهودی را گرد آورده و سپس سر می‏برند.بر کسی پوشیده‏نیست که اصرار لرد لوگرید برای گنجاندن این صحنه در آغازسریال، هدفی جز برانگیختن حس همدردی تماشاگران باصهیونیسم نداشته است.

راهزن،نام یکی دیگر از فیلم‏های تلویزیونی است که در آن‏تلاش شده،تا از یک طرف چهره صهیونیست‏ها را زیبا جلوه دهندو از طرف دیگر،مسلمانان را در افکار عمومی جهان زشت معرفی‏کنند.

این فیلم دو قسمتی،ساخته کینیث اناکین،کارگردان‏صهیونیست است.ماجرای این فیلم درباره یک مرد یهودی است‏که در سال 1925 به همراه همسر و پسر خود در بیابان‏های عربی‏گم می‏شوند.همسر او می‏میرد و مرد یهودی تصمیم می‏گیرد که به‏آمریکا باز گردد.او کودک خود را نزدیک عرب بادیه‏نشین‏

می‏گذارد و آن عرب کودک را بیدرالفی می‏نامد.زمان سپری‏می‏شود و بیدر برای ادامه تحصیل به آمریکا می‏رود.او بعدها به‏بیروت می‏آید و با یک دختر لبنانی ازدواج می‏کند و این زن برای‏او دختری به دنیا می‏آورد.کارگردان صهیونیست،سپس باگنجاندن صحنه‏ای،تماشاگران را غافلگیر می‏کند.در این صحنه که‏

مراسم بزرگداشت کندی رئیس جمهوری اسبق آمریکا به تصویرکشیده شده،بیدر با یک دختر آمریکایی که در فیلم موبورهالیوودی نام دارد آشنا می‏شود و با او پیوند زناشویی می‏بندد.اوهمسر لبنانی خود را به خاطر اینکه برای او پسری به دنیا نیاورده‏است طلاق می‏دهد!

کینیث اناکین،کارگردان صهیونیست،سم‏پاشی خود را از همین‏نقطه آغاز می‏کند.دختر بیدر که از همسر لبنانی او است،به صفوف‏چریک‏های فلسطینی می‏پیوندد.فرمانده چریک‏های فلسطینی دراین فیلم به شکل غول تشنه‏خونریزی نشان داده می‏شود.دختربیدر به همراهی گروهی از چریک‏ها،یک هواپیمای آمریکایی رامی‏رباید که همسر آمریکایی پدرش به همراه پسر خود در میان‏مسافرین هواپیماست.بیدر برای نجات همسر و پسرش از دست‏[به اصطلاح‏]اعراب وحشی به سازمان امنیت اسرائیل موسادمتوسل می‏شود.این سازمان،گروهی کماندو اعزام می‏کند که به‏درون هواپیما راه می‏یابند و گروگان‏ها را آزاد می‏کنند.در این‏صحنه،کارگردان صهیونیست،تماشاگران را غافلگیر می‏کند؛زیرابیدر ناگهان در می‏یابد که فرمانده کماندوهای اسرائیلی،پدر خوداوست که در سال 1925 وی را به عربی بیابان‏نشین سپرده بود.

این فیلم پر از مغلطه و دور از منطق است:دختر بیدر از همسرلبنانی او که در سال 1952،یعنی حداقل یک سال بعد از نخستین‏ازدواج او،به دنیا آمده است،چگونه می‏تواند[با این سن کم‏]چریک شود و در عملیات هواپیماربایی سال 1960 شرکت کند؟ طبق وقایع فیلم،بیدر در جشن بزرگداشت کندی که به خاطرمبارزه انتخاباتی او در سال 1960 برپا شده،با دختر آمریکایی‏آشنا می‏شود.آیا دختری با حدود ده سال سن می‏تواند درعملیات هواپیماربایی شرکت کند؟از طرف دیگر،مردی که درسال 1925 متأهل و دارای یک فرزند بوده و حداقل در مرز سی‏سالگی قرار داشته است،چگونه می‏تواند در سال 1961 که حدودا65 سال سن دارد،یک گروه کماندو را رهبری کند؟

عجیب است که این فیلم علی رغم مغلطه‏های فراوانی که با عقل‏و منطق جور در نمی‏آید،با استقبال بی‏نظیر تماشاگران شبکه‏های‏تلویزیونی آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی روبروشده است.

از دیگر فیلم‏های تلویزیونی سرشار از تبلیغات صهیونیستی،سریال انگلیسی یاد بگیریم است.قهرمانان این سریال اتباع‏کشورهای مختلف هستند که در کلاس یادگیری زبان انگلیسی گردآمده‏اند.کارگردان صهیونیست، در سناریوی خود دو دانشجو،یکی‏مسلمان پاکستانی و دیگری هندی و از فرقه سیک را گنجانده‏است.دانشجوی هندی در تمام طول سریال به مسلمانان پاکستانی‏و به اسلام اهانت می‏کند.برای مثال،در یکی از قسمتهای این‏سریال،استاد انگلیسی از دانشجوی هندی می‏خواهد کلمه‏ای‏مترادف با واژه کودن پیدا کند،دانشجوی هندی بلافاصله می‏گوید«مسلمان».مایه تأسف است که تلویزیون کشور اردن روزپنج‏شنبه 21/10/1982،این قسمت از سریال را برای سومین بارپخش کرد.


نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130526


:: بازدیدهای امروز ::
9


:: بازدیدهای دیروز ::
14



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [445]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::