سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر جمعه 87/5/4 ساعت 8:43 صبح

تئاتر

تئاتر،یکی از کانال‏های مؤثر ارتباط با مردم است و در میان طبقات مختلف طرفداران فراوانی دارد.این گونه از هنر از دیرباز باانسان‏ها زیسته است.تاریخ می‏گوید که تئاتر در دوران تمدن‏های‏کهن،در میان رومی‏ها و یونانی‏ها وجود داشته است.اما،انگلیسی‏هااز قرون وسطی تا به امروز،از طلایه‏داران آن به شمار می‏آیند.

چه دردناک است وقتی به این واقعیت پی برده شود که،قدیمی‏ترین تئاترهای انگلیس در چنگال اختاپوس صهیونیسم‏است.شرکت تئاترهای انگلیس در تملک لردلوگرید صهیونیست،معروف به یهودی کوتاه قامت قرار دارد.شرکت‏های تجاری وتولید برنامه‏های تلویزیونی انگلیس نیز در چنگ او است.

لوگرید علاوه بر تئاتر پادشاهی انگلیس،دیگر شرکت‏های‏تئاتری را نیز در اختیار دارد،از جمله:تئاتر بیر مانزاندناتان،تئاترلین،تئاتر لندن،تئاتر ویکتوریا پالاس،تئاتر آپولو،تئاتر دی‏لیریک،تئاتر دی کلوپ،تئاتر ملکه،تئاتر لندن کولوسیوم و تئاترلندن هیپوورم.

یهودیان انگلیسی از دیرباز سعی کرده‏اند تئاتر این کشور راتحت تسلط خود در بیاورند.این گرایش آنها،به ویژه از زمانی‏شدت یافت که دیدند مردم انگلیس به نمایشنامه تاجر ونیزی،نوشته شکسپیر علاقه فراوانی نشان می‏دهند و این امر،تأثیری‏منفی در دیدگاه آنان نسبت به یهود ایجاد می‏کند.

یهودیان با تلاش فراوان توانستند به هدف خود دست یابند واز آن زمان،نمایشنامه تاجر ونیزی بر روی هیچ کدام از صحنه‏های‏تئاتر انگلیس نرفته است.

سارا برنارد یهودی را می‏توان به عنوان‏مشهورترین ستاره تئاتر انگلیس نام برد که در دهه چهل شهرتی‏جهانی یافت.

یهودیان نه تنها توانستند صنعت تئاتر انگلیس را در دست‏بگیرند و از هر گونه نمایش برنامه‏های مخالف صهیونیسم‏جلوگیری کنند؛بلکه از این وسیله در مسیر تبلیغات صهیونیستی وعلیه مسلمانان بهره جستند.

یکی از نمایشنامه‏هایی که خباثت صهیونیست‏ها در آن آشکاراست،تن‏لرزه نام دارد.این نمایشنامه در سال 1981 روی صحنه‏بزرگترین تئاتر لندن به نمایش در آمد.نمایشنامه تن‏لرزه‏سرگذشت یک بازرگان عرب به نام محمدالعربی است.این‏شخص پول‏های فراوانی برای خرید بهترین مشروب‏ها خرج‏می‏کند و هدایای گران قیمتی برای یک دختر انگلیسی می‏خرد و بااین کار سعی می‏کند که دختر را متقاعد کند که خواهش‏های جنسی‏او را برآورده کند؛اما تا پایان نمایش محمدالعربی تمام دارایی‏خود را خرج می‏کند و به خواسته‏اش نمی‏رسد و وقتی هیچ پولی‏برایش باقی نمی‏ماند،به گدایی روی می‏آورد.

در تئاتر مزبور،نقش محمدالعربی را یک بازیگر انگلیسی به‏نام آنتونی شیز که در خدمت صهیونیسم است بازی می‏کند.صهیونیست‏ها نه تنها به مسلمانان،بلکه به شخصیت حضرت مسیح(ع)نیز اهانت می‏کنند.برای نمونه،در یکی از تئاترهای‏یهودی لندن نمایشنامه‏ای به نام مسیح سوپر استار را به روی‏صحنه می‏برند که در آن به حضرت عیسی مسیح(ع)توهین شده‏است.

نخستین سالن‏های تئاتر آمریکا در سال 1750،در مناطق‏فیلادلفیا و بوستون تأسیس شدند.پس از پایان جنگ‏های داخلی‏که در فاصله سالهای 1861-1865 جریان داشت.فعالیت‏های‏تئاتری در شهر نیویورک شکل خاصی به خود گرفت و دیری‏نپایید که بزرگترین و مهمترین سالن‏های تئاتر آمریکا در این شهرتأسیس شدند.یهودیان از همان دوران بر مشهورترین تئاترهای‏برادوی که شهرت جهانی کسب کرده بودند سیطره یافتند.تا پیش‏از جنگ جهانی دوم،مشهورترین نمایشنامه نویس آمریکا جورج‏کوفمن یهودی بود.اما بعد از جنگ این شهرت را آرتور میلرکسب کرد.

یهودیان لهستان بزرگترین و مشهورترین سالن تئاتر پایتخت‏را در اختیار دارند و نام آن را هم تئاتر یهودی گذاشته‏اند.در این‏سالن،نمایشنامه‏ها به زبان ییدیش،یکی از گویش‏های قدیمی‏یهودیان،اجرا می‏شود و تماشاگران می‏توانند ترجمه آن را به زبان‏لهستانی داشته باشند.

در پایتخت اتریش نیز سالن اپرای وین که شهرت جهانی دارد،توسط لورین مازیل یهودی اداره می‏شود.این شخص با زنی‏یهودی دارای تابعیت اسرائیلی ازدواج کرده است.

ساموئل بکت نمایشنامه نویس یهودی ایرلندی در سال 1969جایزه ادبی نوبل را دریافت کرد.

صهیونیست‏ها که چنین رسانه‏ای را در چنگ خود گرفته‏اند،طبیعی است که برای تحقق اهداف خود و مطابق پروتکل‏های‏رهبران صهیون،از آن بهره‏برداری کنند.از جمله این اهداف رواج فساد و لاابالی‏گری در میان جوانان است.ناگفته نگذاریم که‏یهودیان برای نخستین بار نه فقط در سینما،بلکه در تئاتر نیزبرهنگی را رواج دادند.

آنان نمایشنامه‏ای به نام هیر در لندن روی‏صحنه بردند که در آن،تمام بازیگران زن و مرد،عریان ظاهرمی‏شدند و غرایز حیوانی خود را به نمایش می‏گذاشتند.

این قبیل‏نمایش‏ها پس از لندن،در شهرهای پاریس،نیویورک،هامبورگ واستکهلم رواج یافت . 

 

منبع : کتاب یهود در فرهنگ ، تبلیغات و رسانه های غرب 


نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130514


:: بازدیدهای امروز ::
11


:: بازدیدهای دیروز ::
5



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [445]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::