سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخنان آتشین احمدی نژاد در سازمان ملل

رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: شورای امنیت با فشار قدرت های زورگو حامی صهیونیست های آدمکش شده است.
دکتر محمود احمدی نژاد که بامداد چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخن می گفت، با بیان اینکه عدالت، اساس خلقت و همه آفرینش است تصریح کرد: تا زمانی که متجاوز به واسطه قدرت مالی، سیاسی و تبلیغاتی اش صاحب حق شناخته شود و نه تنها از مجازات بگریزد بلکه مدعی و طلبکار هم بشود؛ و تا زمانی که برای کسب رای در انتخابات جنگ راه بیندازند و ملت ها را اسیر و برده کنند مشکلات جامعه جهانی نه تنها حل نخواهد شد بلکه روز به روز بر دامنه آن افزوده می گردد.




وی خطاب به اعضای سازمان ملل گفت: با ادعای واهی کشف سلاح کشتار جمعی و اسقاط دیکتاتور به عراق حمله می کنند. دیکتاتور سقوط می کند و سلاح کشتار جمعی کشف نمی شود. دولت مردمی با رای مردم بر پا می شود ولی اشغالگران بعد از شش سال هنوز حضور دارند و اصرار دارند با نگهداشتن ملت عراق تحت شرایط فصل 7 منشور ملل متحد قراردادهای استعماری را بر آنان تحمیل کنند. میلیونها نفر کشته و آواره شده اند و اشغالگران بدون احساس شرمندگی همچنان به دنبال تثبیت موقعیت خود در جغرافیای سیاسی منطقه و تسلط بر منابع نفتی هستند. آنان برای مردم عراق هیچ کرامت و حق و جایگاهی قائل نیستند. سازمان ملل نیز قادر به حل مشکل و رفع تجاوز، اشغال و تحمیل نیست.
رئیس جمهور کشورمان افزود: در فلسطین 60 سال کشتار و تجاوز توسط عده ای صهیونیست جنایتکار و اشغالگر ادامه دارد. با جمع آوری عده ای از نقاط مختلف دنیا و در سرزمین دیگران و با آواره کردن و به اسارت گرفتن مردم اصلی سرزمین و با دروغ و کشتار حکومت درست کرده اند. با اعلام قبلی، تجاوز، اشغال و ترور می کنند و مردم و دولت قانونی و مردمی را محاصره غذایی و دارویی و در همین حال برخی قدرتهای مستکبر و زورگو از آنان حمایت می کنند. شورای امنیت هم کاری نمی تواند بکند بلکه در بسیاری از موارد تحت فشار دو سه قدرت زورگو عملاً راه را برای حمایت از آدمکشان صهیونیست هموار می کند. طبیعی است که برخی قطعنامه هایی هم که اندک توجهی به حق مردم فلسطین داشته است به بایگانی سپرده شود.
دکتراحمدی نژاد ادامه داد: تولید موادمخدر در افغانستان پس از حضور نیروهای ناتو چند برابر شده است. درگیری داخلی ادامه دارد، تروریسم توسعه یافته است و روزانه مردم بیگناه در کوچه و بازار و مدرسه و مراسم عروسی بمباران و کشته می شوند. مردم افغانستان قربانی تمایل کشورهای عضو ناتو برای سیطره بر منطقه هند، چین و آسیای جنوبی اند و سازمان ملل و شورای امنیت هم کاری نمی توانند بکنند، چرا که هم اینان از تصمیم گیران اصلی در شورای امنیت هستند. در آفریقا تلاش می شود مناسبات دوران استعمار بازسازی شود و با ایجاد جنگ داخلی، کشورهای بزرگ از جمله سودان را در جهت منافع برخی قدرتهای فاسد، تجزیه کنند و در صورت مقاومت ملی، مسئولان و مقاومت کنندگان در سیطره سازوکارهای حقوقی ساخته همین قدرتها تحت فشار قرار می گیرند. در آمریکای لاتین، ملتها تحت سایه تهدید دولتهای سلطه گر بیگانه و حتی سفارتخانه های برخی امپراطوریها، امنیت و منافع ملی و فرهنگ خود را در خطر جدی می بینند. جان و مال و حقوق مردم گرجستان و مناطق اوستیا و آبخازیا قربانی تمایلات و تحریکات ناتو و برخی قدرتهای غربی و معاهدات نظامی و اقدامات موذیانه صهیونیست ها می شود.
دکتر احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به نفوذ صهیونیست ها در جامعه آمریکا اشاره کرد و افزود: حیثیت و شخصیت و حقوق مردم آمریکا و اروپا بازیچه دست عده ای قلیل و البته فریب کار به نام صهیونیست قرار گرفته است که گرچه اقلیتی محض هستند ولی به واسطه تزویر و نفوذ و سازماندهی مرموز و تبلیغات گسترده و پیچیده شان بر بخش مهمی از مراکز مالی و پولی و مراکز تصمیم گیری سیاسی از جمله در بعضی از بخشهایی دولتهای اروپایی و آمریکایی مسلط شده اند. عمق فاجعه آنجاست که نامزدهای ریاست جمهوری یا نخست وزیری برخی از کشورهای بزرگ قبل از جلب آرای مردم خود، برای کسب حمایت مالی و تبلیغاتی باید به دیدار آنها بروند و در جمع آنان به تعهد خود بر حمایت از آنان و پایبندی به منافع آنان سوگند بخورند و تاکید کنند. این یعنی آنکه ملت بزرگ آمریکا و ملتهای متعدد اروپا باید تابع خواستها و تمایلات عده قلیلی زیاده خواه و تجاوزطلب باشند. این ملتها بدون اینکه خود بخواهند باید از حیثیت و منابع خود در راه جنایت ها و اشغالگری ها و تهدیدهای شبکه صهیونیستی هزینه کنند.
رئیس جمهور سپس ریشه اصلی مشکلات جامعه بشری را برتری طلبی عده ای تجاوزگر بر دیگران دانست و گفت: اندیشه و عمل کسانی که در اندیشه شان خود را برتر از دیگران و دیگران را موجودات درجه دوم و اسیر و برده می پندارند و بنا دارند که خارج از دایره عبودیت خداوند، اسیر مطلق تمایلات بی پایان مادی و شخصی خود باشند و خوی تجاوزگری و برتری جویی را توسعه دهند، ریشه اصلی مشکلات امروز جامعه بشری و مانع بزرگ تحقق سعادت مادی و معنوی او و امنیت و صلح و برادری برای ملتها است. من به صراحت اعلام می کنم که ملت ایران و بسیاری ازملتها و دولتها با این نگاه و عملکرد سلطه گران جهانی مخالفند. وی در پایان تاکید کرد: البته به لطف خداوند متعال یک مقاومت عمومی در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزطلبی ها و خودخواهی های زورگویان در حال شکل گیری است. امروز اندیشه و عمل و راهبردهای برآمده از رفتار زورگویان از ناحیه ملتها و دولتها مطرود است و همگان به دنبال برپایی مناسبات جدید انسانی و عادلانه و جستجوی راهی نو برای سعادت و کمال و امنیت و رفاه پایدار هستند. این همان امر مبارکی است که همه سنتهای آفرینش و قوانین حاکم بر هستی بر حمایت از آن تاکید دارند. امروز رژیم صهیونیستی در سراشیبی قطعی سقوط قرار دارد و راهی برای نجات او از منجلاب ساخته خود و حامیانش وجود ندارد. جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام کامل به مقاومت مظلومانه مردم فلسطین و حمایت همه جانبه از آن راه حل انسانی خود که مبتنی بر همه پرسی آزاد از مردم فلسطین برای تعیین و برپایی نوع حکومت در همه فلسطین است را به دبیرکل محترم سازمان ملل تقدیم می نماید. امپراطوری آمریکا در جهان به پایان راه خود رسیده است و حاکمان بعدی باید دایره دخالت ها را به مرزهای خود محدود کنند. امروز اندیشه سلطه گری به سرعت به یک ضد ارزش تبدیل می شود.


نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130523


:: بازدیدهای امروز ::
6


:: بازدیدهای دیروز ::
14



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [445]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::