سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلطه بر امریکا (2) شنبه 86/7/7 ساعت 3:35 صبح

سلطه بر امریکا (2)

تاریخچه یهود در ایالات متحده‏ از زبان هنری فورد

هنری فورد در یکی از کتابهای خود از ابعاد گسترده صهیونیست ها اینگونه پرده بر می دارد :

حکایت یهودیان در آمریکا با«کریستوفر کلمبوس»( دریانورد ایتالیایی که کشف قاره آمریکا به اونسبت داده می‏شود)آغاز می‏شود. روز دوم اوت سال 1492 بیش از 300 هزار یهودی از اسپانیا اخراج شدند و روز بعد ، سوم اوت ، کلمبوس با کشتی به مقصد مغرب حرکت کرد در حالی که گروهی ازیهودیان را به همراه داشت.امّا آنان پناهنده و مهاجر نبودند،زیرا مدّتی مدید پیش‏از آن،نقشه‏های آینده‏نگرانه دریانورد ما همفکری یهودیان با نفوذ را برانگیخته‏بود.کلمبوس خود به ما می‏گوید که با یهودیان نشست و برخاست بسیار داشت.نخستین نامه‏ای که او اکتشافات خود را به تفصیل در آن نوشت خطاب به یک‏یهودی بود. در حقیقت ، خود این سفر پرماجرا که «نیمه دیگر زمین» را به علم وثروت آدمیان افزود ، به واسطه یهودیان عملی شد. این حکایت شیرین که‏جواهرات ملکه ایزابلا مخارج این سفر را تأمین کرد اینک در پرتوپژوهش‏های متین رنگ باخته است.

سه«مارانو»یا«یهودی مخفی»بودند که در دربار اسپانیا نفوذ فوق العاده‏ای داشتند:

«لوییس دو سانتاژل» ، بازرگانی معتبر از اهالی والنسیا و مأمور جمع‏آوری خراج‏های سلطنتی؛

«گابریل سانچز» ازخویشان سانتاژل، خزانه‏دار سلطنتی؛

و دوست آن دو،«خوان کابررو»،پیشکار سلطنتی.

اینان بدون وقفه قوه تخیّل ملکه ایزابلا را تحریک می‏کردند،خالی شدن خزانه سلطنتی و احتمال کشف طلای افسانه‏ای هندوستان را از سوی‏کلمبوس پیش چشم او تصویر می‏کردند،تا اینکه ملکه حاضر شد جواهراتش رابه عنوان وثیقه سرمایه مورد نیاز پیشکش نماید.امّا سانتاژل اجازه خواست تا این‏پول را خودش پرداخت کند،و همین کار را کرد؛جمعا 17000 سکه طلا درحدود 5000 پوند ، شاید معادل 40000پوند امروز.

در این سفر،لااقل پنج یهودی همراه کلمبوس بودند:

«لوییس دو تورز»، مترجم؛

«مارکو» ، جرّاح؛

«برنال»،پزشک؛

«آلونزو دو لاکال»

و«گابریل‏سانچز».

لوییس دو تورز اولین کسی بود که در ساحل پیاده شد،نخستین کسی بودکه کاربرد توتون را کشف کرد؛ او در کوبا سکونت گزید و می‏شود وی را پدر سلطه‏یهود بر تجارت توتون به شکل امروز دانست.

حامیان سابق کلمبوس،لوییس دو سانتاژل و گابریل سانچز،در ازای نقشی‏که در این کار ایفا کردند امتیازات فراوانی دریافت داشتند،امّا خود کلمبوس‏قربانی توطئه‏ای شد که برنال،پزشک کشتی،طراحی آن را بر عهده داشت،و به‏جای دریافت پاداش،گرفتار بیعدالتی و زندان شد.

یهودیان از همان آغاز به آمریکا بیشتر به مثابه کشتزاری حاصلخیزمی‏نگریستند و مهاجرت به سمت آمریکای جنوبی،عمدتا برزیل،با جدّیت آغازشد.امّا به دلیل مشارکت نظامی در اختلاف میان برزیلی‏ها و هلندی‏ها،یهودیان‏برزیل لازم دیدند که مهاجرت کنند،و لذا به سوی مستعمره‏نشین هلند،ناحیه‏ای‏که اکنون نیویورک نام گرفته است،مهاجرت کردند.«پیتر استایوزنت»،فرماندار هلندی،اقامت یهودیان را در بین مردم خود چندان نمی‏پسندید و دستورداد که منطقه را ترک کنند.ولی یهودیان به وضوح اقدام احتیاطی لازم را برای‏تضمین پذیرش خویش به عمل آورده بودند،چرا که«هیأت مدیران»با لغوفرمان استایوزنت، «سرمایه‏گذاری عظیم یهودیان را در سهام کمپانی»به عنوان‏یکی از دلایل پذیرش آنان ذکر کرد.

به هر تقدیر از استخدام دولتی یهودیان و تأسیس فروشگاه‏های خرده‏فروشی‏به وسیله آنها ممانعت شد و در نتیجه،یهودیان به تجارت خارجی روی آوردند وبه واسطه روابط خارجی و اروپایی خود،بزودی تقریبا کنترل انحصاری آن را دراختیار گرفتند.

پیتر استایوزنت پیر بدون اینکه خود بداند یهودیان را وادار کرد نیویورک را به‏بندر اصلی آمریکا تبدیل کنند و اگر چه جمع کثیری از یهودیان این شهر در دوران‏انقلاب آمریکا به فیلادلفیا گریخته بودند،اغلب آنان در اولین فرصت به‏نیویورک بازگشتند؛گویی از روی غریزه دریافته بودند که مقدّر است نیویورک‏بهشت منافع آنان باشد.همین طور هم بوده است.

نیویورک همچنان بزرگترین مرکز تجّمع یهود در دنیاست.این بندر مدخلی‏است که در آن،بر انبوه واردات و صادرات آمریکا مالیات می‏بندند و عملا همه‏فعالیت‏های تجاری آمریکا،در این بندر به ارباب ثروت باج می‏دهند.حتّی خودزمین شهر در تملّک یهود است.تعجبی ندارد که نویسندگان یهودی با مشاهده این‏کامیابی بی‏نظیر و افزایش روز افزون ثروت و قدرت یهود،با شور و شوق اعلام‏می‏دارند که ایالات متحده همان سرزمین موعودی است که پیامبران پیش‏بینی‏کرده‏اند و نیویورک،اورشلیم جدید است.برخی از این هم فراتر رفته و رشته‏کوه‏های«راکی»را «کوه‏های صهیون» نامیده‏اند.نظر به ثروت‏های معدنی وساحلی یهودیان در این منطقه،چندان هم بی‏ربط نمی‏گویند.

یهودیان در کار تجارت‏

در زمان«جورج واشنگتن»(نخستین رییس جمهور آمریکا)حدود 4000 یهودی در این کشور می‏زیستند که غالب آنان تاجران مرفّهی بودند.آنان به آمریکا علاقه داشتند و در لحظات‏بحرانی و حسّاس،با اعطای وام در حل مشکلات مهاجرنشینان آشوب‏زده‏مساعدت می‏کردند.

در طول پنجاه سال،رشد جمعیت یهودیان ایالات متحده رسما بیش از000/300/3 نفر بود.اینکه جمعیت یهودیان آمریکا در حال حاضر چقدر است‏مسأله‏ای است که کسی نمی‏تواند برآورد دقیقی از آن ارائه نماید.

تهیه فهرستی از فعالیت‏ها و شرکت‏های تجاری تحت سلطه یهود در ایالات‏متحده مستلزم برشمردن اکثر صنایع حیاتی کشور است،چه آنهایی که حقیقتاجنبه حیاتی دارند و چه آنهایی که در اثر تلقین حیاتی جلوه داده شده‏اند.امورنمایشی در انحصار یهود است؛تولید نمایش و اداره تماشاخانه‏ها کلاّ در دست‏یهود است.به همین دلیل،امروز تقریبا در هر تولید نمایشی می‏توان به وجودتبلیغات یهودی پی برد،گاه به صورت آگهی‏های بازرگانی صریح و گاه در قالب‏آموزش سیاسی.

صنعت سینما،شکر،توتون،پنجاه درصد یا بیشتر از صنعت بسته‏بندی‏گوشت،بیش از شصت درصد صنعت کفشدوزی، عمده امور مرتبط با تدارک وتوزیع موسیقی در کشور،جواهر فروشی، حبوبات، پنبه، بنزین، فولاد، نویسندگی‏مجلات، نشر خبر،تجارت مشروبات الکلی،بنگاه‏ها و مراکز اعطای وام-اگر تنهابه ذکر صنایعی اکتفا کنیم که موفّقیت چشمگیر ملّی و بین‏المللی داشته‏اند-همه درکنترل یهودیان ایالات متحده قرار دارند که یا به تنهایی و یا با مشارکت یهودیان درممالک دیگر،آنها را اداره می‏کنند.

اگر مردم آمریکا می‏توانستند لیستی از اسامی تجّار بزرگ آمریکایی را که‏اعتبار تجاری ما در سایر کشورها مدیون آنهاست از نظر بگذرانند،بسیارشگفت‏زده می‏شدند.اکثر آنان یهودی‏اند.

نقشه بین‏المللی یهودیان برای انتقال مرکز تجارت و ثروت خود به ایالات‏متّحده چیزی نبود که ملّت آمریکا خواهان آن باشد.ما هشدار تاریخ را درخصوص معنا و پیامدهای این کار به خاطر داریم.پیش از این،اسپانیا،و نیز،آلمان،یا بریتانیای کبیر،به دلیل آنچه سرمایه‏داران یهودی در این کشورها انجام‏داده‏اند سرزنش شده و یا سوءظن جهان را متوجّه خود ساخته‏اند.این نکته بسیارقابل تأمّلی است که اکثر خصومتهای ملّی موجود از خشم و انزجار علیه آنچه‏قدرت مالی یهود تحت پوشش عناوین ملّی انجام داده نشأت گرفته است.ملّت‏انگلیس یا ملّت آلمان در معرض اتّهام قرار می‏گیرند،حال آنکه مقصّر اصلی‏«یهود بین‏الملل»است و ملت‏ها صرفا خانه‏هایی هستند که بر صفحه شطرنج اونشانه‏گذاری می‏شوند.امروز این جملات سرزنش‏آمیز در دنیا شنیده می‏شوند:

«ایالات متّحده مقصّر است.اگر ایالات متّحده نبود،دنیا وضع بهتری داشت.آمریکایی‏ها مردم رذل،حریص و ستمگری هستند.»چرا؟چون قدرت مالی یهوددر این کشور تمرکز یافته و یهودیان با استفاده از امنیت موجود و اضطراب وآشفتگی اروپا به کسب درآمد مشغولند و از تقابل آمریکا و اروپا به سود خویش‏بهره می‏برند؛و چون بسیاری از به اصطلاح«تجار آمریکایی»در خارج از کشوراصلا آمریکایی نیستند بلکه یهودی‏اند. مردم وقتی می‏فهمند که امروز حتّی ملل‏سفیدپوست به ندرت می‏توانند جز از چشم یهود یکدیگر را ببینند، سراسیمه ازخواب غفلت بیدار می‏شوند.انگلیس و فرانسه کمتر با یک سخنگوی آمریکایی‏مواجه می‏شوند که یهودی نباشد.ممکن است به همین دلیل باشد که آنان متقابلایهودیان را نزد ما می‏فرستند ؛ شاید فکر می‏کنند ما آنها را ترجیح می‏دهیم!

 

ابعاد نفوذ یهود

«تئودور هرتسل»( بنیانگذار اطریشی مجارستانی الاصل صهیونیسم)می‏گوید هر کجا یهودیان ظاهر شوند«مسأله یهود»نیز وجود دارد زیرا آن را با خود حمل می‏کنند.

تعداد یهودیان نیست که مسأله را به‏وجود می‏آورد،چه تقریبا در هر کشوری تعداد سایر بیگانگان بیش از تعدادیهودیان است.کاردانی و لیاقتی که این همه به آن مباهات می‏کنند نیز علّت ایجادمسأله نیست،زیرا اکنون دیگر همه دریافته‏اند که اگر به یهود فرصت مساوی داده‏شود و اگر او به قواعد بازی پای‏بند بماند،از دیگران هوشمندتر نیست.درحقیقت،اگر امکان توطئه‏چینی و حیله‏گری از یهودیان سلب شود،شوق و حرارت‏آنان نیز فرو می‏نشیند.

اگر یهودیان با خودبینی و غرور تهوّع‏آوری،بارها و بارها در نشریات‏مجادله ‏برانگیز خود تأکید می‏ورزند که آنان «کتاب مقدس ما را به ما داده‏اند»،«خدای ما را به ما شناسانده‏اند»،و«دین ما را به ما بخشیده‏اند»-ادّعاهایی که‏هیچیک واقعیت ندارد-پس نباید از اینکه ما به تکمیل فهرست اعمال نفوذهای‏واقعی آنان در زندگی مردم آمریکا پرداخته‏ایم بی‏تاب و خشمگین شوند و زبان به‏بی‏حرمتی بگشایند.

یهودیان اهل پروپاگان و تبلیغاتند. مأموریت اصلی و اولیه آنان همین بوده‏است.در ابتدا قرار بر این بود که به ترویج اعتقادات اصلی دین خویش بپردازند،ولی در این کار با شکست روبرو شدند.بر طبق کتاب مقدّس یهود،شکست در این‏مأموریت به معنای شکست در همه زمینه‏ها بود.یهودیان اینک فاقد رسالت‏مذهبی بوده و تنها معدودی از رهبرانشان مدّعی تکلیف روحانی‏اند.امّا ایده‏رسالت یهود به شکل منحط و تنزّل یافته‏ای هنوز وجود دارد.این ایده ماتریالیسم‏جدید را به زشت‏ترین شکل خود جلوه‏گر می‏سازد و به جای اینکه انگیزه‏ای برای‏خدمت و انجام وظیفه باشد،به ابزاری برای سودجویی توأم با خسّت و دنائت طبع‏تبدیل شده است.

کلیسا و یهودیت‏

کلیسای مسیحی آخرین مکانی است که یک ناظر غیر متخصّص درجستجوی نشانه‏هایی از نفوذ یهود برخواهد آمد،حال آنکه اگر او از بررسی این‏مکان غفلت کند،چیزهای بسیاری را از دست خواهد داد.اگر تلاش‏های ادبی ومکتوب یهود در طول چند دهه اخیر در کتابخانه‏های مدارس علوم دینی ما وجود می‏داشت، و اگر دانشجویان الهیات ملزم می‏شدند که این اظهارات یهود را مطالعه‏کنند،از طرح سخنان نابخردانه و سهل‏انگاری در مقابل تبلیغات یهودیان بر منبر وسکوی خطابه متعلّق به ملّت آمریکا کاسته می‏شد.در طول بیست و پنج سال آینده،هر مدرسه علوم دینی باید یک کرسی استادی را به مطالعه نفوذ یهود دردوران حاضر و بررسی پروتکل‏ها اختصاص دهد. آنگاه کذب این افسانه که‏یهودیان امّت توراتند و به «شریعت موسوی» ایمان دارند برملا خواهد شد و دیگر مسیحیان مردّد و محجوب،تنها به دلیل این جمله از کتاب مقدّس که به طور اسف‏انگیزی غلط تفسیر شده-یعنی: «آنان را که تو را گرامی دارند گرامی خواهم‏ داشت و آنان را که تو را لعن کنند لعن خواهم کرد.»- تردید خرافه‏آمیز خود را درباز گفتن حقیقت درباره یهود کنار خواهند گذاشت.

تفکّر یهودی از سال‏های دور بربسیاری از احکام مسیحی سایه افکنده است و روحانیون ناآگاه نشان داده‏اند که‏بیش از پیش به پیروی از القائات یهودی گرایش دارند.

یهودیان،چه شخصا و چه از طریق برنامه،عملا صدها کلیسای آمریکایی رابا آرمانهای اجتماعی توطئه‏گرانه و غیر عملی خویش مورد تهاجم قرار داده وسرانجام نسبت به تسلّط خود بر اوضاع چنان غرّه شده‏اند که مقابله با آنان‏اجتناب‏ناپذیر می‏نماید.

روحانیون باید بدانند که این هیجان کاذب اقتصادی که آنان از تریبون کلیسادرباره‏اش سخن می‏گویند عمدتا به وسیله استادان اقتصاد سیاسی و رهبران‏انقلابی یهودی ایجاد شده است.آنان باید بر این واقعیت آگاه شوند که تفکّر اقتصادی تحت تأثیر یک برنامه تبلیغاتی سنجیده،استادانه و پنهان،چنان به طورکامل صبغه یهودی پذیرفته است که افکار عمومی(یعنی افکاری که عمدتا ازطریق تریبون‏های«عمومی»و سرمقاله‏های جراید و مطبوعات انعکاس می‏یابد)در حال حاضر یهودی‏تر از تفکّر خود یهودیان می‏باشد! یهود کلیسا را در زمینه اصول اعتقادی،در خصوص به اصطلاح لیبرالیسم،ونیز در زمینه مشغولیت‏های جامعه شناختی بسیاری از اقشار مردم در چنگ خودگرفته است.بررسی صریح و بی‏پرده مسأله یهود جز در کلیسای جدید در کجا بایدانجام پذیرد؟و کلیسا،نابخود،از انبوه تبلیغات یهود پیروی می‏کند.

یهودیت در مدارس و کالج‏ها

کالج‏ها در معرض تهاجم مستمر تفکّر یهودی قرار دارند.فرزندان‏آنگلوساکسون درست در ارتباط با میراث خویش مورد حمله واقع می‏شوند.

فلسفه و طرز تفکّر ویرانگران،اختلاف بنیانگذاران و سازندگان را تهدید به نابودی‏می‏کند.جوانان در نخستین ماه‏های شورانگیز آزادی فکری به اصول و عقائدپر وعده و وعیدی دل می‏سپارند که از سرچشمه و آثار و تبعات آن غافلند.

جوانان طبعا به سرکشی و طغیان گرایش دارند،که می‏تواند مقدّمه پیشرفت وترقّی قرار گیرد؛انگیزه‏ای طبیعی برای ماجراجویی،آنان را به بازی و شوخی با معتقدات پیشینیان سوق می‏دهد.این هر دو گرایش،تراوش‏های روح و حاکی ازظهور بلوغ فکری در جوانانند.در همین دوران،یعنی زمانی که نشانه‏های بلوغ‏بتدریج ظاهر می‏شود،جوانان در چنگ نیروهایی که در مراکز آموزشی انتظارآنان را می‏کشد گرفتار می‏شوند.البتّه با گذشت زمان،بسیاری به اشتباه خود پی‏می‏برند و سلامت عقل خویش را باز می‏یابند.آنان می‏فهمند که گفتگو درباره‏«روابط آزاد جنسی»می‏تواند به عنوان موضوع بحث روز در باشگاه‏های و اماکن‏تفریحی جالب و نشاط انگیز باشد،امّا«خانواده»-یعنی همان وفاداری از مدافتاده یک مرد و یک زن نسبت به یکدیگر و فرزندان خود-نه فقط اساس جامعه‏بلکه مبنای شخصیت و پیشرفت فردی است.آنان در می‏یابند که اگر چه«انقلاب»سوژه دلپذیری برای مباحثات داغ و آتشین و محرّکی عالی برای احساس تشابه با«سوپرمن»می‏باشد،امّا الزاما فرآیند ترقّی و پیشرفت نیست.

مشکل کالج‏ها دقیقا در همان زمینه‏هایی پیش می‏رود و مطرح می‏شود که درارتباط با کلیسا به توصیف آن پرداختیم.نخست،نقد برتر یهود برای از میان بردن‏حرمت اصول و سنّت‏های پیشین نزد جوانان؛

دوم،نظریه‏های اجتماعی انقلابی‏یهود.

این دو همواره در کنار هم بوده و از یکدیگر قابل تفکیک نمی‏باشند.درحقیقت،برنامه پروتکل‏ها برای ایجاد تفرقه در جوامع غیر یهودی«با استفاده ازایده‏ها و اندیشه‏ها»در این دو زمینه تحقّق پیدا می‏کند.تاختن به«رادیکالیسم»جوانان دانشجو کار بیهوده‏ای است چرا که‏تندروی و افراط از خواصّ جوانی و بی‏تجربگی است.امّا اثبات اینکه‏رادیکالیسم اجتماعی منشأ یهودی دارد، به هیچ وجه بیهوده نخواهد بود. هسته مرکزی «فلاسفه سرخ» هر دانشگاهی متشکّل از یهودیان است که غالبا یک‏استاد اغفال شده غیر یهودی جلودار آن می‏باشد.بعضی از این اساتید مزدورسازمان‏های سرخ بیگانه‏اند.«انجمن‏های سوسیالیست وابسته به کالج‏ها» که‏محلّ ازدحام یهودیان و تحت نفوذ آنانند،اساتید یهودی را به اطراف کشور روانه‏می‏سازند و سازمان‏های اخوّت دانشجویی را مخاطب قرار می‏دهند،و این همه‏با پشتیبانی کامل مقامات دولتی و دانشگاهی انجام می‏شود.آن گروه از واحدهای‏درسی که به صورت جلسات سخنرانی و کنفرانس برگزار می‏شوند زمینه مناسبی‏برای این‏گونه تبلیغات فراهم می‏کنند.مقصود،القای شور و هیجان برخاسته از این‏باور است که دانشجویان در شکل‏گیری نهضتی جدید و بزرگ،که با نهضت کسب‏استقلال آمریکا قابل قیاس می‏باشد،نقشی بر عهده دارند.

برای نیروهای انقلابی که در رأس این گروه‏های یهودی قرار دارند،ارزش واحترامی که نهضت آنها با پیوستن دانشجویان و تعدادی استاد به دست می‏آوردبسیار اهمیت دارد.در روسیه نیز چنین بود-همه می‏دانند که لفظ«دانشجو»دراین کشور سرانجام چه مفهومی یافته است.چاتاکوآی‏( اردویی با اهداف آموزشی و تفریحی شامل برنامه‏های متنوّعی نظیر سخنرانی،کنسرت موسیقی،نمایش و غیره)یهودی که تقریبا فقط درکالج‏ها و دانشگاه‏ها فعالیت دارد،به همراه بولشویسم‏در هنر،علم،مذهب،اقتصاد و جامعه‏شناسی،سنّت‏ها و ممیزات آنگلوساکسون نسل دانشجویان ما رامستقیما مورد تهاجم قرار می‏دهد.اساتید و روحانیونی که اندیشه آنان به واسطه‏تأثیرات مخرّب یهود در الهیات و جامعه‏شناسی مشوب و مختل شده است،به نحومؤثّری در این تهاجم مشارکت دارند.

سلطه بر امریکا (1)


نوشته شده توسط: زیتون


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
130545


:: بازدیدهای امروز ::
28


:: بازدیدهای دیروز ::
14



:: درباره من ::

زیتون
یک ایرانی هستم و به حرف های غربی ها اعتماد ندارم.

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

شهر هزار چهره [445]
هولوکاست دروغ مقدس غرب [84]
تحریم کالاهای حامی اسرائیل [109]
میانبری برای شیطان پرستی [127]
صهیونیسم زیر سایه هالیوود [111]
از شراب تا شهادت [95]
یک دقیقه سکوت [60]
کریستین امانپور کیست ؟ [232]
دموکراسی آمریکایی [59]
سلطه صهیونیسم برسیاست‌های اینترنتی آمریکا [122]
هولوکاست ،معامله پنهانی [90]
[آرشیو(11)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

پروتکلها[5] . موقعیت یهود در ایران .


:: آرشیو ::

مصاحبه با دکتر شهبازی
پروتکلهای سران یهود
تسلط فرهنگی
تکاپوی صهیونی در ایران
ترویج فساد
بهائیت
سازمان ملل
مقابله با اسلام
سینما و تئاتر
هلوکاست
شخصیت ها
رسانه ها
سلطه بر آمریکا
وقایع
نفوذ در کشورها
اخبار
اختاپوس
رادیو و تلویزیون
طنز


:: دوستان من (لینک) ::

باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیسم
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی
سایت علمی پژوهشی یهود
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مسعود ده نمکی
محمد حسن قدیری ابیانه
شهید مهدی آنیلی
سینما و صهیونیسم
تلویزیون اینترنتی قدس
فیلم پژوه
آنتی 300
خبرگذاری قدس
اسرائیل
صهیونیسم دروغ بزرگ
غرب پژوه
باشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی صهیونیس
شبکه ضد پاتر
یهود شناخت
اسرائیل و سازمان یهود
صهیونیزم و ادیان
یهود
مبارزه با صهیونیسم
انجمن مبارزان با یهود
دکتر شهبازی
بچه های اهل قلم
اندیشه درخشان
بررسی و نقد بهاییت
تاریخ فلسطین
رسانة نابرابر
مرکز بازنگری در تاریخ
چشم انداز یهود
ذهن‌های بدعت گذار
جبهة مقاومت اسلامی
رادیو اسلام
فراماسونری ویهود


:: لوگوی دوستان من ::














:: خبرنامه ::